IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk
Hallo goede nacht voor degene die ook niet kunnen slapen ik h
ELS MOLS
09/11-23:32
Hallo goede nacht voor degene die ook niet kunnen slapen ik heb een spierziekte en wordt elke dag en s'nachts minimum t x wakker van de pijn dus ik dacht ik wil graag proberen om mijn gedachten wat te verzetten dus hierbij een paar tips ik heb nogal al wat last van acne en onzuiverheden een doffe huid ik gebruik hiervoor het merk CLINIQUE HET 3 stappen plan eerst gebruik ik DE - 7 DAY SCRUB CREAM Rinse-of formule ik heb een gelaatsverzorging apparaat van mijn man gekregen en dat is heel erg handig omdat je er verschillende opzet stukjes kunt op zetten bv het kleinste voor tussen de wenkbrauwen en onder je ogen en neus en de beide zijkantjes naast je ogen het apparaat doet grondig zijn werk en zo voorkom je dat al het schuim in je haren terecht komen met het kleinste opzetstuk je moet wel lauw water gebruiken dus eigenlijk eerst je gezicht goed nat maken met LAUW WATER zo ga je verder tot in je hals en dan ik heb van die ronde gele sponsjes die er speciaal voor ontworpen zijn en in het Engels rinse of je scrub dan met een zachte badhandoek dep je heel voorzichtig je gezicht droog niet afdrogen maar rustig deppen dan de 2 DE STAP DE ANTI-BLEMISH SOLUTIONS >>> Clarifying Lotion ( Anti-imperfections ) met een ik gebruik hiervoor een groot watje eenmalig over heel je gezicht en hals vegen.