IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk
Hey allemaal Ik had mijn bestelling mogen ontvangen van IPXL.
Sabrina Cossero
27/07-12:46 (bewerkt)
Hey allemaal Ik had mijn bestelling mogen ontvangen van IPXL..Voor mezelf had ik de douchefoam van Only you besteld want die had ik nog niet geprobeerd en mijn gewoonlijke foundation van Lancome.Maar het is niet altijd voor mij dat ik bestel ๐Ÿ˜† Dus heb ik voor mijn ventje wat van Rituals besteld.. Want er zijn al een tijdje 2 nieuwe mannengeuren uit maar had deze nog niet geroken gehad..En was hier best nieuwsgierig naar.(Maar hij ook wel een beetje denk ik) De douchefoam Sport is dus echt een heel frisse geur.. Je ruikt echt de citrus en pepermunt.. Deze geeft echt een frisse boost wat hij ook al bevestigd is ๐Ÿ˜ŠIdeaal met dit weer of na een lange werkdag of sporten. De douchefoam Homme is dan weer meer een heel mannelijke geur waar de geur van cederhout bovenuit springt.. Hiervan heb ik ook de scheerschuim besteld want die van Samurai was bijna op.. Rituals heeft er echt goed aangedaan om eens 2 mannengeuren toe te voegen aan de collectie.. Het was altijd maar de Hammam of Samurai. Maar deze 2 ruiken zaaalig..Hij blij maar ik ook want de geur blijft wel even hangen..En ik die van geuren hou ๐Ÿ˜ Aanrader voor cadeau te doen want je heb best wel wat keus van producten is deze geuren ๐Ÿ˜Š