IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk
Hoi allemaal! Ik heb de Lancôme Hydra Zen - Spf 15 mogen uitt
Bjora
12/04-12:04
Hoi allemaal! Ik heb de Lancôme Hydra Zen - Spf 15 mogen uittesten en ik ben blij dat ik deze review met jullie kan delen. Het is een dikkere crème, waarmee je met een hoeveelheid ter grootte van je vingerkootje méér dan genoeg hebt. Bij het smeren over het gezicht voel je de dikkere textuur in je huid trekken. Het laat ook een ietwat witte glans achter, die gelukkig vervaagt na enkele seconden. De crème ruikt ook naar rozen, ikzelf vond dat niet echt nodig, maar dat is een persoonlijk voorkeur. Ik merkte op vele dagen, dat mijn poriën precies verkleind waren. Echt superleuk! Ik gebruikte erna wel een extra zonnebescherming, omdat die factor te laag is voor mijn huid. Daarbij merkte ik dat je eerst de crème goed moet laten intrekken alvorens er iets anders op te smeren, want anders begint het te 'vlekken' of 'witte crème-schilfers' te maken. Algemeen: een aangename crème dat wat prijzig kan ogen, maar een klein beetje is telkens meer dan voldoende en dan is het het geld meer dan waard!