IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk
Hoi iedereen Ik mocht deze week de de Collistar Magic Drops
Lore
05/05-10:37 (bewerkt)
Hoi iedereen Ik mocht deze week de de Collistar Magic Drops Body-legs (https://www.iciparisxl.be/nl/collistar/magic-drops/body-legs-magic-drops/p/BP_501722) testen. Hieronder mijn ervaring. Ervaring In het begin was ik wat terughoudend om dit product te testen, omdat ik dacht dat het wat tijd zou innemen. Een bronzer aanbrengen houdt normaal ook heel wat wachttijd en voorbereiding in. Op het doosje of flesje kon ik ook geen echte duidelijk instructies voor aanbrengen vinden, maar na wat zoekwerk kwam het erop neer om de druppels gewoon op te smeren. Ik had me enkel gisteren gescurbd, maar meer voorbereiding had ik niet gedaan. Omdat ik het product niet kende, begon ik eerst met twee pompjes voor mijn onderbeen. Je ziet het geleidelijk aan bruiner worden, bijna meteen na het aanbrengen verandert je tint al. Nadien heb ik nog twee extra pompjes aangebracht omdat ik het iets donkerder wilde en 10 minuutjes gewacht. Je ziet de resultaten op de foto. Mijn linkerbeen smeerde ik in, mijn rechterbeen is mijn gewone kleur. In het echt is het verschil iets feller dan op de foto. Met 4 pompjes voor het onderbeen heb ik de indruk dat ik een natuurlijk gebruind been heb en het โ€˜winterwitโ€™ helemaal verdwenen is. Het lijkt mij echt ideaal wanneer je of last minute beslist om een kleedje of rok te dragen en je wil niet spierwit de deur uit. Op 10 minuten ben je vertrekkensklaar. Ook wanneer je naar een trouwfeest gaat, kun je last minute nog je teint bijwerken tot het gewenste resultaat. Als het de eerste keer is dat je dit product gebruikt, raad ik je aan om zoals mij, eerst eens te proberen hoeveel pompjes je precies nodig hebt voor het gewenste resultaat. Er werd ook gezegd dat je meteen na het aanbrengen je kleren kan aantrekken. Ik heb wel een 10-tal minuutjes gewacht, om het resultaat te kunnen zien, en heb nadien een broek aangetrokken. Op dit moment, 1 uur later, zie ik nog steeds geen sporen van het product op mijn kleren. Product zelf Het product zelf vond ik erg aangenaam. Het is vrij lopen en niet moeilijk uit te smeren. Het heeft wel die specifieke bronzer-geur, maar het is niet te fel aanwezig. Het product zorgt naast de bruine kleur ook voor een verzorgend resultaat en laat je been (in mijn geval) er ook gehydrateerd uitzien.