IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk
Ik ben èèn van de vele gelukkige die gratis tedtproduckten ma
ELS MOLS
21/09-09:24
Ik ben èèn van de vele gelukkige die gratis tedtproduckten mag uit testen namelijk de deze van LEE STAFFORD het is een HAIR GROWTH AND STIMULERENDE SCALP (HOOFDHUID) SERUM het is een klein mooi donker roze flesje echt een vrouwelijke professionele flesje met een pipet erin zodat je zodanig de juiste aantal druppels automatisch kunt gebruiken ik moet bekennen dat ik verbaasd was over het resultaat je moet wel de druppels goed verdelen over heel je hoofd huid en haar overal goed in masseren ik heb heel erg veel haar en heb daarom wel een aantal druppels meer gebruikt het lijkt in het begin wel alsof je vettig haar hebt maar daarom is het heel belangrijk dat je het helemaal goed al de serum goed hebt in masseren ik ben wel een dikke 20min bezig geweest want het moet ook over de lengte en puntjes van je haar zodanig zie je dat het serum goed is ingewerkt en Je haren niet vettig lijken dan wordt er aanbevolen het te stylen en ik moet zeggen mijn haren hebben er nog nooit zo gezond uit gezien en met 1 keer mijn haar met mijn style tang gebruikt hebben heeft ze heel de week er stralend en gezond en glad zonder enige vorm van kroezelig achtig uit gezien ik heb heel de week niets meer aan mijn haren moeten doen het blijft de hele week mooi in model liggen ik raad dit product echt oprecht iedereen aan het zou je haren ook sneller kunnen laten groeien jammer genoeg moet ik jullie wel meedelen dat dit product niet meer verkrijgbaar is bij ICI PARIS XL APP ZELF Daarom hebben de beheerders van deze website mij gevraagd om het product hier op het forum even mijn review te plaatsen een echte aanrader voor elke leeftijd 💯🔝