IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk
Ik heb het Filorga Time Filler sheet mask ontvangen en ik kwa
IANTHE VERLINDEN
01/04-08:01
Ik heb het Filorga Time Filler sheet mask ontvangen en ik kwam niet toe met 500 tekens voor mijn review. Dus ik post mijn volledige review hier. ๐Ÿ˜ƒ Dit masker is echt perfect als je graag jouw huid verwent maar niet graag knoeit met gewone maskers die je zelf moet aanbrengen. Bij het openen van het masker viel mij meteen op dat in tegenstelling tot sommige sheet masks er net voldoende product aanwezig was. Soms loopt het product eraf en is het moeilijk om niet te knoeien. De hoeveelheid product was echt perfect bij dit masker! Het rook ook echt heel lekker. Je moet het masker 15 minuten op jouw gezicht laten en terwijl kan je rustig TV kijken of lezen, en volledig ontspannen! Echt een perfect ritueel om te ontspannen na een drukke dag of om je voor te bereiden op een drukke dag. Mijn huid voelde na het masker strakker aan en ik had ook een mooie glow! Een echte aanrader om jouw huid een boost te geven. Samengevat is dit masker voor mij makkelijk in gebruik maar toch voelt het echt luxueus!