IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk
Mijn revieuw van de Pixi skintreats glow tonic! Ik ben dit pr
kaylee Jespers
02/12-12:46
Mijn revieuw van de Pixi skintreats glow tonic! Ik ben dit product nu ruim een week aan het testen, 2 keer per dag breng ik deze aan, dit sochtends als ik opsta en savonds voor ik naar bed ga, eerst was ik mijn gezicht (en ontschmink ik mij, als ik schmink droeg die dag), ga ik nog eens na met een micelair water, en na deze stap ging ik met een watje en de Pixi glow tonic nog eens na over mijn hele gelaat. Je merkt toch dat ondanks je je gezicht wast en nog eens na checkt met micelair water dat er toch nog met de tonic onzuiverheden van je gezicht afkomen, zoals hele kleine restjes van foundation, of poeders, ik verschoot hier zelfs een beetje van! Na het gebruiken van de tonic voelt je huid fris en zeer proper aan, ik heb hier en daar wat last van een paar puistjes en heb een gevoelige huid met rosacea, dus bij veel producten wekt dit een branderig gevoel op, dit had ik toen ik deze tonic de eerste keer gebruikte ook, maar na 2 a 3 keer hrb ik hier totaal geen last meer van gehad. Ik merkte dat de eerste paar dagen mijn puistjes meer uitkwamen, het leek me dat de Pixi tonic het vuil echt uit mijn gezicht trok. Nu zijn deze genezen en heb ik geen nieuwe puistjes meer bij zien komen. Achteraf laat de tonic ook een gezonde glow na op je huid, dit vind ik hier ook een heel fijn eigenschap van! Hij heeft niet echt een geur, hij ruikt een beetje fris maar het is niet overdonderend. De verpakking vind ik ook heel knap! De kleuren sluiten heel mooi op elkaar aan en hij heeft een handige opening waardoor je niet teveel inneens op je watje krijgt! Ik ben alvast helemaal fan, en zou hem aan jullie dus ook zeker en vast aanraden! ❤️