IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk
Zoals de meeste weten probeer ik graag nieuwe producten uit.๏ฟฝ
Sabrina C
08/17-10:47 (bewerkt)
Zoals de meeste weten probeer ik graag nieuwe producten uit.๐Ÿ˜Š Daarom had ik mij nu de bodycreme van Jo Malone aangekocht. Wel het potje van 50 ml om het eens te proberen.Met de geur Peony and blush suรฉde. En ik moet zeggen ben best wel verrast hoe goed deze creme ruikt en ook de geur blijft lang hangen ๐Ÿ˜ De beschrijving van deze creme zegt als volgt: Een geur vol met charme. Pioenrozen in voluptueuze bloei, buitengewoon fragiel. Verleidelijk met de sappige beet van rode appel en de rijkdom van jasmijn, roos en anjer. Gecombineerd met de sensualiteit van zachte, blush suรจde. Weelderig en verleidelijk. Onze luxe Bodycrรจme met verzorgende oliรซn van jojobazaad, cacaozaad en zoete amandel helpt de huid te hydrateren, voeden en beschermen en laat u genieten van een sublieme geur. En dit klopt helemaal ๐Ÿ˜ Je huid voelt fluweelzacht en hydraterend aan en het ruikt heerlijk. Ik ga zeker ook een ander geur proberen. De creme komt ook in een mooi doosje. Leuk voor cadeau te geven en handig om erna kleine dingetjes in te bewaren of armbandjes ofzo ๐Ÿ˜Š