IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk

Beauty Member talk

Let's talk ๐Ÿ’ฌ Leer andere Beauty Members in de Community kennen en praat mee!
Lore
16/05-14:14
Weet iemand wat deze live zou inhouden? Op de website krijg ik een 'handje' wanneer ik over de knop 'Coming soon' ga, maar wanneer ik erop klik, opent er niets. Moet je je hiervoor inschrijven?
Lees meer
Lore
16/05-12:58
Zijn er via ICI Paris XL ook tutorials te vinden voor contouring?
Lees meer
Margot
15/05-08:52
Hey beauty-lovers! Ik heb een tijdje geleden mijn eerste testproduct mogen ontvangen, de Marc Jacobs Perfect Intense eau de parfum (https://www.iciparisxl.be/nl/marc-jacobs/perfect-intense/eau-de-parfum/p/BP_1132779). Na een weekje testen kan ik jullie deze parfum echt aanraden! Ik moet zeggen dat ik aanvankelijk nogal sceptisch was over de geur, aangezien mijn voorkeur voornamelijk uitgaat naar hele zoete geuren. Ik hecht bij parfums daarnaast veel belang aan hoe lang de geur blijft hangen. Toen ik de geur net op spoot, was ik wat teleurgesteld. Het is de eerste 10 seconden een zware, kruidige geur. Ik vond hem niet bij mij passen. Na een minuutje begon de geur echter een pak zoeter te ruiken, zonder dat het overdreven werd. Het kruidige was nog steeds aanwezig, maar verdween meer naar de achtergrond en maakte plaats voor een bloemige, zoete geur. Ik heb hem nu een week elke dag gedragen en ik ben echt enthousiast. Het is een geur die lang blijft hangen en waarvan je doorheen de dag veel plezier van hebt, zonder dat hij te overheersend en zwaar is. Ik ga de geur zeker blijven gebruiken, kan eigenlijk doorheen het hele jaar. Een bonus is zeker ook het chique flesje met de speelse dop! Een aanrader dus!
Lees meer
KATRIEN
14/05-17:15
Vrijdag de 13de โ€ฆ dat betekent korting bij ICI Paris XL! ๐Ÿ˜ ร‰รฉn van mijn favoriete producten opnieuw aangekocht โ€ฆ Cc crรจme van Chanel. Super verzorgend, geeft een lichte dekking en met bovendien een zonnefactor 50. Echt een toppertje!
Lees meer
Kimberly Streahtoorb
14/05-08:24 (bewerkt)
Hi beautylovers, Hierbij mโ€™n 1ste testproductje waarvan ik kan zeggen dat hij echt wel top is! ๐Ÿ˜ Biotherm - Aquasource Hyalu Plump Gel๐Ÿ’ฆ Deze geurige gezichtscrรจme hydrateert je huid onmiddellijk en geeft een diepgaande hydratatie die lang zichtbaar is. Het heeft een lichte geltextuur die een prettig verkoelend effect achterlaat op je gezicht, en die snel wordt opgenomen in de huid. De geur is heerlijk geparfumeerd, waardoor het je een fris en luchtig gevoel geeft. Deze gel is geschikt voor iedere huid, zelfs voor de gevoelige huid. Persoonlijk vind ik deze gel ideaal om als basis te gebruiken in je ochtendroutine (zonder plakkerig gevoel). Verkrijgbaar in 50ml en 75ml โœจ96% van natuurlijke oorsprongโœจ ๐Ÿ’งlangdurige hydratatie๐Ÿ’ง
Lees meer
LEEN REYNAERTS
10/05-19:29
Een tweetal weken viel mijn bestelling van Pixi op de deurmat. Ik hoorde enorm veel goede reviews van Glow Tonic 5% Glycolic Acid en zodra mijn oude toner op was, voegde ik deze toe aan mijn routine. Ik gebruik vooral 's avonds fruitzuren (AHA + BHA) en wilde een rustigere toner om 's ochtends mijn huid nog mee te zuiveren na het wassen, maar die toch wat exfoliรซrend zou werken. Deze tonic beloofde een mooie glow en wat zie ik een resultaat! Zeker in combinatie met vitamine C krijg ik zoveel complimentjes over mijn huid! Zeker een aanrader om deze toe te voegen aan je routine met de zomer op komst!
Lees meer
nele verschuren
10/05-16:38 (bewerkt)
Hii ik heb een calvin klein product mogen testen en wow! vandaag mocht ik mijn eerste tester krijgen en wat een kans is dit de geur is lekker fris en fruitig net iets voor in de zomer , en wat blijft deze lang zitten, ik gebruik deze nu al enkele dagen en bijna iedereen die voorbij loopt vindt deze een GEWELDIGE geur hebben , ZEKER EEN AANRADER voor meisjes/vrouwen die voor een lekker frisse geur willen gaan tijdens deze warme lente dagen!! dikke kus en tot de volgende!
Lees meer
Febe Clerinx
10/05-10:40
Dag lieve Beauty Members! ๐Ÿ’žHoe is het met iedereen? Door dat goede weer begin ik al volop in de zomer sfeer te komen. Hebben jullie nog enkele must-haves voor deze zomer? ๐Ÿ”ฅIk wil me alvast goed voorbereiden ๐Ÿ˜ƒ
Lees meer