IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk

Beauty Member talk

Let's talk 💬 Leer andere Beauty Members in de Community kennen en praat mee!
JAMINA 🐞
14/08-10:43
💕Tip: Sisley eye contour mask Al vaak gebruikt nu voor feesten, op reis, vermoeide ogen,… Doet bij mij echt wat het beloofd Verfrist en kalmeert , wallen en donkere kringen verminderen echt, en een frisse wakkere blik als je opstaat👌🏻🤩
Lees meer
NESRIN
14/08-06:33
Voor diegenen die de 21%-actie hebben gemist.. Het is vandaag - 20% bij aankoop van 2 producten 😍
Lees meer
Henriette tenBroek
12/08-10:51
Volgens mij moeten mijn punten bijgewerkt worden ?
Lees meer
Emilie
10/08-07:16
We kunnen vanaf nu een sample aanvragen voor een Drunk Elephant product! Ik heb demijne alvast aangevraagd :) https://www.iciparisxl.be/nl/drunk-elephant-sample-form
Lees meer
M.C.
09/08-08:30 (bewerkt)
Had mij voor de zomer het 'Pop and Lock' haarserum met SPF van Color Wow gekocht. Deze heeft, zoals jullie zien, reeds goed dienst gedaan, zeker nu in Barcelona! Laat geen vettige look achter en de glitters erin, maken je haar gewoon subtiel glanzend in de zon. Het is een verzorgend serum dat je haar niet enkel tegen de zon beschermt, maar ook je haar hersteld. Ben er super tevreden over! Beide foto's heb ik genomen vlak nadat ik het product vrij royaal in mijn haren gedaan had. Groetjes uit Spanje! 😘
Lees meer
NESRIN
08/08-14:55
Event alert!
Lees meer
KATRIEN
05/08-19:16 (bewerkt)
Is er iemand iemand hier die ervaring heeft met Biab (Builder In A Bottle) nagels? Ik zou er graag meer over weten 😍
Lees meer
Morena
28/07-15:28
Hey! Ik ben pas nieuw sinds gisteren :) Hoe krijg je punten bij ?
Lees meer