IPXL shop logo
Home
Beauty Member talk

Beauty Member talk

Let's talk 💬 Leer andere Beauty Members in de Community kennen en praat mee!
NESRIN
07/06-15:16
Soms zie je wel eens een extra product staan tijdens de sales en wacht je op die 20% korting, bij deze 😁
Lees meer
Mil Hoornaert
07/02-18:32
Weet er iemand eigenlijk of er nog andere acties komen tijdens de solden? Of blijven enkel deze acties?
Lees meer
NESRIN
07/01-06:50
Soldenfolder staat online, snel checken zou ik zeggen! Ik heb al mijn slag geslaan 😍
Lees meer
Lore
06/28-12:56
De naam doet het product alle eer aan! Het is een creamy oogschaduw stick. Hij is zo gemakkelijk en snel aan te brengen, hij glijdt als het ware over je ooglid. Ideaal dus om je ‘snelle’ make-up dat ietsje extra te geven. Ik had de kleur Golden Bronze. Op het eerste zicht voor mij wat donker aangezien ik een vrij licht type ben. Daarom zou ik voor dagelijks gebruik hem eerder licht aanzetten (foto 1) en blenden en voor avondmake-up wat harder aanzetten, in combinatie met meer concealer, bronzer, mascara, … (foto 2). Het is een heel toegankelijke kleur, die bij veel outfits past, dus dat is zeker een pluspunt. En er zit een lichte glitter in 😊 Voor mezelf zou ik wel eerder een lichtere kleur kiezen voor dagelijkse gebruik. Of hij effectief ‘longwear’ is, laat ik je deze avond weten!
Lees meer
NESRIN
06/27-14:14
Summertips op 30 juni!!
Lees meer
Tarn
06/25-08:49
Hey iedereen, Ik had onlangs in de community gevraagd wat men vond van de Kérastase droogshampoo en ik heb alleen maar positieve dingen gelezen erover. Ik heb dus de droogshampoo besteld en ik vind het echt de beste droogshampoo. Het ruikt echt lekker(een frisse geur) en het maakt je hoofdhuid niet droog. Dit is de eerste keer dat ik een droogshampoo gebruik dat geen witte poeder achterlaat en je haar niet droog maakt. Ik zou het dus zeker aanraden aan iedereen.😊
Lees meer
Mil Hoornaert
06/24-17:44
Dag iedereen, ik heb net gehoord dat ik een product ga mogen testen. Mijn eerste keer ooit, ik heb er zin in!😄
Lees meer
NESRIN
06/24-15:07
Be careful, folks!!
Lees meer