IPXL shop logo

Hey beautylover!

Welkom op de ICI PARIS XL Community! Stel vragen of deel zelf tips, doe mee aan gratis product tests, laat je inspireren in het lookbook en join live events.
Zoek in het platform
Feed
Ontdek
KATRIEN
heeft een post geplaatst in Beauty Member talk
08/09-14:50
Woop โ€ฆ woop โ€ฆ Ik mag deze eau de parfum testen! Ben razendbenieuwd naar dit geurtje want ik ken het merk totaal niet โ€ฆspannend !๐Ÿ€
Lees meer
Marie ๐Ÿ’
heeft een post geplaatst in Make-up Hub
01/09-18:34
Super blij dat ik de Bobbi Brown extra lip tint mag testen ๐Ÿ˜! Heel benieuwd naar!! Iโ€™ll keep you posted๐Ÿฅฐ
Extra Lip Tint
Bobbi Brown
Extra Lip Tint
Lees meer
Marie ๐Ÿ’
heeft een post geplaatst in Parfum Place
29/08-15:59
Hi all! Ik was deze week in de winkel en de lieve verkoopster heeft een staal gemaakt van Dior - Jโ€™adore Dโ€™Eau waar ik zo benieuwd naar was. Thuis geprobeerd en oh hij ruikt lekker!! Dus om een fullsize flacon geweest (check die cute miniatuur die ik erbij kreeg ๐Ÿฅฐ)! Ik weet dat er veel van jullie ook benieuwd zijn dus daarom een korte review. Even ook een minuutje stilstaan bij de flacon, hoe classic en gorgeous is die..! Maar bon, wat meer over de beleving en de geur. Hij ziet er Milky uit maar is gewoon vloeibaar en ik gebruik hem op aanraden van de verkoopster iets anders dan een normaal parfum. Ik breng hem dus niet aan op mโ€™n polsen en hals maar ik spuit hem in de lucht en loop door de nevel. De flacon vernevelt de parfum echt goed waardoor je precies door een wolkje loopt. De geur is bloemig (witte bloemengeur) en fris (echt zoโ€™n โ€˜ik kom net fris gewassen uit de doucheโ€™-fris). Ook vind ik het iets jonger ruiken dan de normale Jโ€™adore. Ik vind hem dus echt heel goed! Door de manier waarop ik hem gebruik (door de nevel lopen) ben ik omhuld door de geur en bij het maken van bewegingen ruik ik hem in vleugjes, heel aangenaam! De geur blijft ook lang hangen! Overleeft een werkdag zeker!
Lees meer
ALANA VERMEULEN
heeft een post geplaatst in Beauty Member talk
08/09-10:32
Ik heb vandaag een melding gehad dat ik dit product mag testen๐Ÿ˜ ik vind het best wel spannend aangezien dit de eerste keer is ๐Ÿ˜
Lees meer
M.C.
18/09-18:05
Sinds ik Idรดle van Lancรดme heb ontdekt, grijp ik steeds naar deze terug! Winter of zomer, maakt mij niet uit. Dus ben super blij deze gekregen te hebben!๐Ÿ˜
Idole
Lancรดme
Idole
Lees meer
ALANA VERMEULEN
14/09-16:24
Ik heb deze heerlijke parfum mogen ontvangen ๐Ÿ˜ mijn review komt hopelijk snel online! Maar hier al toch even mijn korte mening hierover. Hiermee staat het gedurfde contrast van Libre nog meer in de spotlight vind ik persoonlijk. Heel lekker geurtje, heel sterk en zoet. Blijft ook lang hangen wat ik geweldig vind๐Ÿ˜ Het is een zwaarder geurtje ook wat goed past bij de herfst of winter ๐Ÿ˜ Heerlijke geur!! Zeker รฉรฉn van mijn favorieten geworden๐Ÿ˜ Mijn andere favorieten zijn si van Giorgio Armani & Si Fiori van Giorgio Armani. Dus wel dag en nacht verschil met het geurtje van Yves Saint Laurent Libre natuurlijk! Zeker een aanrader!!๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
YVES SAINT LAURENT
YVES SAINT LAURENT
Lees meer