IPXL shop logo
Home
Lookbook
Go for it!
NESRIN
14/05-11:27

Go for it!

Hellow, ik heb de SKIN-UNIFY van FILORGA Laboratoires mogen testen. Ik heb express een aantal dagen niets van verzorging gedaan op mijn volledig gezicht + het was een heel vermoeiende week, maar ik wou een zo correct mogelijk effect met jullie delen ๐Ÿ˜Š. Het is een dagcrรจme die de volgende beloftes geeft: onmiddellijk egaliserend effect door de geรฏntegreerde optische vervagers, het tegengaan van vlekken en een stralende gezicht dankzij esthetische methoden zoals laser, peeling en medical strobbing. Over de vlekken kan ik niet veel zeggen, gezien het een effect heeft voor het tegengaan, maar op de foto's kan je zelf zien in welke mate het onmiddellijk egaliserende effect toepasselijk is! Na het aanbrengen zie je ook een stralende effect, ik vind dat mijn gezicht er wel meer blingbling uitziet als je in detail kijkt. Ik heb het zo goed mogelijk op de foto proberen krijgen, maar live ben ik zelf wel tevreden. Het smeert makkelijk aan en ruikt heerlijk. Geur blijft ook even hangen, het geeft een gevoel van rust. Je kan het even laten staan en later je make-up opdoen, ik zie niet persรฉ een reden om een extra dagcrรจme te gebruiken, deze lijkt mij wel genoeg. Ik heb een droge huid, het voelt vochtig aan na het aanbrengen en ik heb er genoeg mee ๐Ÿ˜Š. Ik raad het alleszins aan ๐Ÿ˜ Btw je kan het echt overal op je gezicht aanbrengen, maar ook je decolletรฉ.
Skin Unify
Filorga
Skin Unify