IPXL shop logo
Home
Lookbook
Natural wedding look
NESRIN
06/18-09:42

Natural wedding look

Hellow! Een paar weken geleden ben ik naar een trouwfeest gegaan en wou een aantrekkelijke, maar naturel make-up look ! Hierbij de foto's van links naar rechts, voor het opdoen, na en einde van de feesten :p. Zo zie je maar hoe goed het opblijft ondanks al dat dansen, eten, etc. Op mijn gezicht heb ik de BE-CREATIVE CC-cream (CC tinted correcting cream SPF30) - 001 LIGHT op. Ik heb deze gecombineerd met een liquid van M. A. C.,want ondaks dat het LIGHT is was het wat te donker voor mijn huid. Ik had geen allergisch reactie en het bleef een hele avond deftig zitten! Voor mijn wallen heb ik weer van BE CREATIVE de SKIN GENIUS concealer light (001), gebruikt. Eveneens, ik vond de dekking goed en naturel genoeg (hopelijk heb ik het ook wat op de foto's kunnen krijgen). Voor mijn ogen heb ik de WINK& GO, vloeibare glitter oogschaduw gebruikt en de SCANDALOUS LASHES, extreme volume, waterproof, ook beiden van BE CREATIVE. Ik ben geen pro in oogschaduw en wil ook niet te extreem gaan. Ondanks dat het liquid is, is het gemakkelijk aan te brengen en te verdelen met weer een natural look als resultaat. De mascara krult heel goed en loopt niet uit zoals het beloofd. Tegenwoordig niet altijd makkelijk om waterproof én goed krullende mascara's te vinden, maar deze raad ik dus zeker aan! Als afwerking heb ik de BLUSH stick van BE CREATIVE gebruikt, meer specifiek de honey blush. Eveneens makkelijk aan te brengen, op mijn gezicht viel het wel wat té uit, dus het is beter als je het goed uitwrijft. Je kan het ook gebruiken zonder uit te wrijven, afhankelijk van je soort make-up en gezichtskleur vind ik. En op de lipjes de ROUGE DIOR FOREVER LIQUID ! @icipxl no worries, recensies eveneens op de site geplaatst en heel graag gedaan ❤️
Scandalous Lashes
Be Creative Make Up
Scandalous Lashes
Cc Creme
Be Creative Make Up
Cc Creme
Skin Genius
Be Creative Make Up
Skin Genius
Wink Go
Be Creative Make Up
Wink Go