IPXL shop logo
Home
Lookbook
Perfecte masker voor droog&kroezig haar
NESRIN
28/05-11:59

Perfecte masker voor droog&kroezig haar

Hellow, ik heb een tijdje geleden bij een bestelling een staaltje mogen ontvangen van ICI PARIS XL - Nourishing Hairmasker (Love is in the hair), dit is een masker voor droog en beschadigd haar. Je kan het opdoen alvorens je gaat douchen, hierdoor zal je haar nog zachter aanvullen + niet snel vettig aanvoelen gezien je er shampoo gaat opdoen. En je kan het zoals gewoonlijk ook na je shampoo of conditioner opdoen en afwassen. Wel min. 5min op je haar proberen laten. Ik heb heel fijn haar en heel weinig, ik heb jarenlang alles geprobeerd, maar niets heeft geholpen. Ik heb het dan maar aanvaard, maar ik probeer het wel zo goed mogelijk te onderhouden. Ik vind een masker hierbij heel erg belangrijk, want mijn haar doorkammen is een fiasco, want ja het is ook vanaf mijn oren gekruld. Ik droog mijn haar altijd waardoor je het niet ziet.. Op de eerste foto ziet mijn haar eruit als die van een heks ๐Ÿ™ˆ. Dit komt doordat ik gisteren naar een trouwfeest ben geweest en 's nachts zooo moe was dat laat staan mijn haar wassen, ik zelfs mijn lenzen ben vergeten uitdoen ๐Ÿ™ˆ. Ik denk dat er ik er geen uitleg bij moet geven dat mijn haar op de eerste foto abnormaal moeilijk is om door te kammen, maar het is dus gelukt! En dan nog eens ook shiny resultaat die ik op de foto heb proberen krijgen! En het ruikt nog eens verdomme heerlijk ook en en plus prijs is letterlijk niets!!! โ‚ฌ9,95 voor 200ml, dit is echt geen geld, zeker in vergelijking met wat ik al jaren allemaal probeer te doen en betaal.. Go for it zou ik zeggen ๐Ÿ˜Š Btw @ICIPARISXL voordat je het zou vragen, mijn recensie is ook op de site geplaatst, graag gedaan !
Nourishing
Ici Paris Xl
Nourishing