IPXL shop logo
Home
Lookbook
Update testproduct!
NESRIN
03/04-19:26

Update testproduct!

Update! Hellow ik heb een tijd geleden de kans gehad om de Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix te testen van Estée Lauder. Ik had reeds een recensie geschreven, maar wou jullie even updaten. Ik ging wachten tot het op was, maar gezien de vraag, post ik het vandaag. Foto 1 is getrokken op 03/03/2022 en foto 2 op 03/04/2022. Ik heb express niets van make-up of crème opgedaan buiten deze, zodat je het verschil deftig kunt zien. Ik wou ook mijn wenkbrauwen enz niet accentueren, belangrijkste gedeelte was volgens mij de onderkant van m'n oogjes, vandaar dus 🙈. Ik denk dat ik niet al te veel uitleg moet geven, de foto's zeggen het al zelf, maar ik kan er wel bij zeggen dat de hydratatie en verkoeling naar mate het gebruik, langer aanhoudt. Het voelt ook veel steviger en elastischer aan. Een minpunt is het intrekken, ondanks dat ik ermee slaap, voel ik precies nog wat als ik 's morgens mijn oogjes was. Dus misschien best wat harder aansmeren zonder je ogen te beschadigen natuurlijk! Btw er is vandaag nog korting als je het wilt bestellen 😍
Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix
Estée Lauder
Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix