IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Hallo Iedereen! Ik heb de Dior Rouge Forever Liquid mogen te
Little_beastie_sokjes
04/01-07:57
Hallo Iedereen! Ik heb de Dior Rouge Forever Liquid mogen testen. Ik was heel blij met dit testproduct omdat ik een echte lippenstiftverzamelaar ben en nogal een uitgebreide collectie heb ๐Ÿ˜œ. Het eerste wat me opviel was de speciale applicator. In het begin was ik hier niet zo'n fan van, maar ik wist eigenlijk gewoon niet hoe ik deze moest gebruiken. De volgende dag wou ik testen of ik enkel deze applicator kon gebruiken om de lippenstift aan te brengen, zonder lipliner, en dit werkt goed met deze applicator. door de speciale vorm, kan je heel precies te werk gaan en het geeft net voldoende product af wanneer je over je lippen gaat. Wat de textuur van het product betreft, lijkt deze eerder op een mousse. Het is niet heel vloeibaar. Ik vind het moeilijk een vergelijkbare lippenstift te vinden die dezelfde textuur heeft. Ik denk niet dat ik iets vergelijkbaars heb. Ik heb van nature droge lippen en deze lippenstift voegde geen hydratatie toe. Hoewel deze geen hydratatie toevoegde, accentueerde hij ook geen droge plekken op mijn lippen en zag je ook geen textuur. De tijd dat hij op mijn lippen zat, zag deze er goed uit. Hij bloedde ook niet in de lijntjes buiten mijn lippen. Waar je hem aanbrengt, blijft hij zitten. Wanneer je je lippen op elkaar drukt met dit product, plakken deze ook niet samen. Dit zorgt er mee voor dat deze lippenstift transferproof is. Ik heb met deze lippenstift gegeten en gedronken en deze geeft eigenlijk zo goed als niets af. Als ik keek op het blikje waar ik uit gedronken had, kon je enkele kleine spikkeltjes rood zien van de lippenstift. Deze geeft dus zeker niet in grote hoeveelheden af. Ik heb ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om deze met andere lippenstiften te vergelijken. Als je geรฏnteresseerd bent in deze rode lippenstift, kan je op de laatste foto een vergelijking zien met andere rode lippenstiften om een idee te krijgen van de kleur. Voor diegene die een goede transferproof lippenstift zoeken en een lippenstift die je lippen niet uitdroogt, zou ik deze zeker mee in overweging nemen. โ˜บ๏ธ
DIOR
DIOR