IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Hallo Iedereen! Ik heb de kans gekregen om de Endless Silky
Little_beastie_sokjes
29/11-12:34
Hallo Iedereen! Ik heb de kans gekregen om de Endless Silky Eye Pen in de kleur Black Cocoa van Pixi te testen. Dit oogpotlood heeft mij zeer aangenaam verrast. Volgens de beschrijving is het potlood waterproof en dit is het zeker. In de eerste foto worden verschillende oogpotloden met elkaar vergeleken. Die van Pixi staat vanboven. Hierop is te zien dat deze zowel smudgeproof als waterproof is. Dit potlood is dus goed voor in de waterlijn aan te brengen. Ik heb het product echter tot het uiterste gedreven door uien te snijden wanneer ik deze in mijn waterlijn had. Dat heeft deze helaas niet helemaal overleefd. Het product zat niet meer in mijn waterlijn en was tussen mijn wimpers gekropen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik heel erg moet huilen als ik uien snij en dat de meeste andere mensen daar niet zoveel last van hebben ๐Ÿ˜‰. Ook was het potlood heel gemakkelijk om te gebruiken. Het is heel creamy en heel erg gepigmenteerd, dus bij de eerste lijn die je trekt, is de lijn meteen goed aangezet. Wanneer je een foutje maakt, moet je wel snel werken want eens de lijn 'droogt', kan je er niet veel meer aan doen. Ben je nog op zoek naar een goed oogpotlood? Dan zou ik deze zeker aanraden! Ik ga alvast kijken naar welke kleurtjes ze nog hebben!