IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Hallo iedereen! Ik heb het geluk gehad om Queen Tarzi The Roy
Little_beastie_sokjes
02/10-11:29
Hallo iedereen! Ik heb het geluk gehad om Queen Tarzi The Royal Liner te mogen testen in Intense Black. Dit is een zwarte liquid liner met en vilt tip. Wat me meteen opviel bij het uitpakken, is dat de liner minder zwaar is dan ik had verwacht. Ik weet niet waarom, maar ik had verwacht dat de liner zwaarder zou zijn. Verder heb ik deze liner vergeleken met liners die ik al bezat, Maybelline Hyper Precise All day liquid liner en de Stila Stay All Day liquid liner. Ik heb de 3 eyeliners getest op kleur, ‘bleeding’, smudgeproof en waterproof. De Queen Tarzi Royal eyeliner is mat zwart ( dus niet glanzend zoals die van Maybelline), heeft geen ‘bleeding’ (wat die van Maybelline wel heeft), is smudgeproof, maar niet waterproof. Wanneer ik hierover wreef met water, loste deze redelijk makkelijk op. Queen Tarzi loste wel moeilijker op dan die van Maybelline die heel snel vervaagde wanneer deze met water in contact kwam. De Stila Stay All Day eyeliner was het best bestand tegen water. Ook heb ik getest hoe makkelijk je deze kon verwijderen zonder make-up remover. Ik gebruikte hiervoor een herbruikbaar watje met enkel water. De drie eyeliners konden hiermee verwijderd worden, hoewel ik wel meer moeite moest doen bij de eyeliners van Stila en Queen Tarzi. Wat de applicatie betreft, was de Queen Tarzi The Royal Liner makkelijk in gebruik en kon ik foutjes makkelijk corrigeren. Er kwam vlot product uit en ik kon een fijn lijntje teken.