IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Hey iedereen! Voor mij persoonlijk zijn mijn wenkbrauwen toch
AMBER COLOGNE
10/05-14:01
Hey iedereen! Voor mij persoonlijk zijn mijn wenkbrauwen toch wel het belangrijkste deel van mijn make-up routine!๐Ÿ˜ Dus ik zou graag mijn wenkbrauw routine met jullie delen.๐Ÿ˜Š 1. Ik epileer mijn wenkbrauwen met een pincet en knip de haartjes bij waar nodig met een wenkbrauw schaartje. 2. Ik kam de wenkbrauwen door met een wenkbrauw borsteltje, zodat ze mooi naar dezelfde richting liggen. 3. Ik vul mijn wenkbrauwen in met een brow pomade, ik gebruik die van Morphe of Anastasia Beverly Hills. Hier gebruik ik een fijn, schuin afgesneden kwast met korte haartjes voor, dit kwastje is ook van ABH. Ook schets ik tijdens het invullen de gewenste vorm van mijn wenkbrauwen. Daarna kam ik mijn wenkbrauwen nog eens door met het borsteltje. 4. Ik gebruik daarna een wenkbrauw potlood met een fijn puntje aan, ik gebruik die van Make-up Revolution. Hiermee teken ik vooraan mijn wenkbrauwen wat extra haartjes bij voor een mooier resultaat. Ook ga ik hiermee mijn wenkbrauw vorm strakker tekenen zodat ik een wat meer puntig uiteinde krijg. 5. Daarna gebruik ik een clear wenkbrauw gel van Morphe en ga ik ermee door mijn wenkbrauwen, zodat de gel de haartjes vastzet en ze de hele dag mooi op hun plaats blijven. 6. Als laatste stap pak ik mijn wenkbrauw poeder palletje van Catrice erbij en vul ik eventuele kale plekjes in met het poeder. Zodat mijn wenkbrauwen er mooi vol uitzien. Soms gebruik ik ook nog een extra laatste stap en dat is concealer van Max & More aanbrengen aan de onderkant van mijn wenkbrauw. Hierdoor worden je wenkbrauwen extra strak en clean! ๐Ÿ˜Š