IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Ik heb als eerste testproduct de Dior Rouge dior forever liqu
Hanae
05/03-14:27
Ik heb als eerste testproduct de Dior Rouge dior forever liquid mogen ontvangen in een prachtige felrode kleur. Aangezien mijn review beperkts was tot maar 500 karakters op de review pagina vind je Hieronder vindt je mijn volledig review over deze lipstick veel leesplezier.๐Ÿ˜Š๐ŸŒธ In eerste instantie wil ik het hebben over de verpakking van De Dior Rouge dior liquid. Deze heeft een prachtige klassieke uitstraling en oogt door het matte glas heel stijlvol, verder heb je de intialen van CD op de dop die het product afmaken. Het aanbrengen van de dior liquid is heel gemakkelijk door de amandelvormige applicator. Deze maakte het heel gemakkelijk om je lippen te omlijnen maar ook om de bij de hoeken van lippen te komen zonder te knoeien. De zachte vloeibare formule is heel erg licht op de lippen en de kleur is heel erg gepigmenteerd. Na het aanbrengen heb ik de Dior Rouge Dior liquid ook getest of deze Kiss Proof is en of deze afgeeft en ik kan zeggen dat de Dior liquid deze test met 100% heeft gehaald, het geeft helemaal niet af en blijft de hele dag zitten,zelfs een drankje en voedsel kon deze liptick doorstaan en heb hem de heledag niet moeten bijwerken. De Dior liquid is verkrijgbaar in verschillende tinten van natuurlijke kleurtjes tot felle kleurtjes, dus voor iedereen wat wils . Ik ben alvast dikke fan van deze lipstick en ik zal hem zeker vaker gebruiken. โค๏ธJโ€™ADORE DIOR LIQUID FOREVER โค๏ธ