IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Mijn review van de Bobbi Brown Extra Lip Tint staat inmiddel
Marie 💐
17/09-12:02
Mijn review van de Bobbi Brown Extra Lip Tint staat inmiddels online maar ook voor jullie schrijf ik graag nog eens mijn bevindingen ☺️! Ik mocht deze testen in de kleur bare pink. Ik moet zeggen dat ik zo onder de indruk ben van deze verzorgende lipbalsem die een hint kleur achter laat dat hij niet meer uit m’n routine weg te denken is 🤩. Hij zit standaard in m’n handtas. Ik heb heel droge lippen en worstel er al jaren mee, gelijk welk product ik smeer lijkt even te helpen maar na een tijdje krijg ik weer velletjes. Dit product verzorgt enorm goed, mijn lippen lijken mooi vol en krijgen een mooie tint. Een my lips but better kleur, de natuurlijke tint van m’n lippen lijkt versterkt ☺️. Ik hoef maar 2 keer echt te smeren met dag voor volle, mooie, gehydrateerde en verzorgde lippen. De smaak is niet super super aangenaam maar dat is echt te verwaarlozen als punt 😅. Verder is het geen extreem vettig product en het is (Thank God) geen plakkerig spul dus je haren blijven er niet inkleven bij een windhoos. Dikke topper dit en heel blij dat ik dit product heb leren kennen. Qua prijs is dit geen goedkoop product maar het is het wel meer dan waard! Ik heb een nieuwe favoriet!