IPXL shop logo
Home
Make-up Hub
Review Huda Beauty Lovefest eyeshadow palette en Tear & Share
Little_beastie_sokjes
25/08-11:45
Review Huda Beauty Lovefest eyeshadow palette en Tear & Share Lip Quad (aangekocht) Hallo iedereen! een aantal weken geleden kocht ik het oogschaduwpalette Lovefest van Huda Beauty aan. Ook kocht ik daarna de lip quad. Hierbij mijn review: Het oogschaduwpalette heeft oranje tinten en paarse tinten en bevat 3 soorten finishes: mat, glanzend en glitter. Hieronder heb ik 3 foto's gepost van 3 verschillende looks die ik gecreรซerd heb met dit palette. Je kan er zowel meer statement looks mee maken als alledaagse looks. De look zal wel altijd meer naar oranje neigen dan naar nude (voor een alledaagse look), maar dat vind ik wel fijn voor in de zomer, een beetje kleur. Het enige dat ik miste was een lichtere glanzende kleur voor in de inner-corner en voor op het oogschaduwbot om te highlighten. Ik heb in deze looks enkel gebruik gemaakt van het palette en van een mascara. Normaal gezien zou ik dus nog een highlighter toevoegen. Het palette heeft dezelfde kwaliteit als andere Huda paletten. Lipproducten van Huda Beauty (2de foto) had ik nog nooit getest en met deze kit kon ik zowel de liquid lipsticks testen als haar lipenbalsemformule. Oorspronkelijk dacht ik dat de lippenbalsems minder kleur zouden hebben. Daarom had ik er eerst 1 opgedaan om te gaan slapen. Dit bleek niet zo'n goed idee te zijn, want het gaf af op de lakens. Mijn lippen waren de volgende ochtend wel gehydrateerd. Nu gebruik ik ze meer als verzorgende gloss (handig voor tijdens de examenperiode). De lippenbalsems neigen eerder naar lipgloss qua zicht, maar hebben de verzorgende werking en de consistentie van een lippenbalsem. De liquid lipsticks zijn heel lopend wanneer je ze aanbrengt. Ik raad aan om een lipliner te gebruiken. Ze houden heel lang en zijn ook comfortabel om te dragen. Ze drogen de lippen niet uit. Ze hebben ook alle 4 een geur, maar deze is niet overheersen en trekt ook snel weg vanaf je het aanbrengt. Wat de kleuren betreft, komen deze niet 100% overeen met wat ik verwacht had op basis van de foto's op de site. Ze zijn veel intenser en donkerder en misschien eerder voor in de winter. Maar over het algemeen toch een fijne eerste kennismaking met de lipproducten van dit merk! Hopelijk heb je iets aan deze review als je overwoog om 1 van haar nieuwe producten te kopen ๐Ÿ˜‰
Scandalous Lashes
Be Creative Make Up
Scandalous Lashes
Lovefest Obsessions
Huda Beauty
Lovefest Obsessions
Lovefest Tear And Share
Huda Beauty
Lovefest Tear And Share