IPXL shop logo
Home
Make-up Hub

Make-up Hub

Lees over nieuwe make-up launches, vertel over jouw must-have producten of ontdek die van anderen en deel je mooiste make-up looks!
nad_blanchette
20/07-14:39
Hallo. als je op zoek bent naar een blauwe oogschaduw voor de zomer, raad ik de backed eyeshadow nummer 1 van be creative makeup aan. Hij blijft goed op mijn oogleden zitten en heeft een mooie glans.
Lees meer
KATRIEN
19/07-10:22
Ik zou graag de blush stick van Be creative make up willen maar ik kan deze niet vinden in de webshop. De koraalkleurige heb ik al en ben hier zeer tevreden over. Er zou ook een roze kleur zijn zag ik op de Instagram live die onlangs te zien was maar deze vind ik dus niet terug โ€ฆ weet iemand raad?๐Ÿ˜
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
12/07-09:15 (bewerkt)
Beauty Tips from our Beauty Editors ๐Ÿ’– Wil je weten hoe je heel snel en eenvoudig een flawless skin look kan creรซeren? Johanna neemt je mee in haar make-up routine en laat je kennis maken met haar beauty favo's! ๐Ÿ’„๐Ÿ’‹ ๐Ÿ‘‰https://www.iciparisxl.be/nl/blog/make-up-nl/dit-zijn-de-must-haves-van-beauty-editor-johanna-voor-een-flawless-skin-look/
Double Wear Stay In Place
Estรฉe Lauder
Double Wear Stay In Place
Tantour
Huda Beauty
Tantour
See You Never
Florence By Mills
See You Never
Vitamin Enriched Face Base
Bobbi Brown
Vitamin Enriched Face Base
Lees meer
KATRIEN
06/07-15:09 (bewerkt)
Na lang twijfelen tussen de hypnose (ik had hier een goede review gelezen) en de Idรดle mascara van Lancรดme ben ik toch weer voor de Idรดle gegaan vandaag ๐Ÿ™ˆ Deze vind ik echt super! Heeft er iemand ervaring met de Idรดle le 8 hypnose? Hier zou een serum aan toegevoegd zijn om de wimpers te doen groeien โ€ฆ iemand een idee of het werkt?๐Ÿ˜
Lash Idole
Lancรดme
Lash Idole
Le 8 Hypnose
Lancรดme
Le 8 Hypnose
Lees meer
CINS
27/06-14:31
Hoi hoi allemaal! Ik heb een superleuk testproduct aangekregen en deze had ik ook heel graag met jullie willen delen... Deze mascara van Lancรดme hypnose (black) voelt superlicht aan op je wimpers. Hij waaiert je wimpers zeer mooi uit, zonder te klonteren. Je krijgt direct een mooi volume in je wimpers zonder plakkerig of zwaar gevoel, dit is echt een toppertje voor ieders dagelijkse make-up! Deze fijne mascara blijft de hele dag van smorgends tot savonds laat na een werkdag met warm weer nog steeds mooi, zonder uit te lopen! Superbedankt dat ik deze mocht uitproberen! ๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘ ik ben er alvast erg blij mee en raad hem echt aan iedereen aan!
Lees meer
Little_beastie_sokjes
26/06-11:03
Hallo Iedereen! Ik heb de kans gekregen om een premium kohl pencil van Queen Tarzi in de kleur Onyx Black te testen. Eerst en vooral, wat een prachtige verpakking van het potlood ๐Ÿ˜. Het heeft een witte parelmoerachtige glitterende verpakking die ik echt prachtig vind. Dit oogpotlood claimt longlasting en waterproof te zijn en dat is het zeker! Ik heb dit potlood meer dan 9 uur gedragen boven mijn bovenste wimperrand en op mijn waterlijn en het zag er na deze 9 uur nog steeds hetzelfde uit als op het moment dat ik het net opdeed. Op de waterlijn is het niet zo gepigmenteerd als dat je een lijntje boven de wimpers tekent, wat voor sommigen misschien een minpunt is, maar dat vind ik eigenlijk goed, dat maakt het minder 'hard'. Je waterlijn is dan gedefineerd, maar niet dat het heel erg opvalt. Ik heb deze ook vergeleken met ander oogpotloden die ik heb (zie foto 2). Hierbij viel op dat hij niet zo 'creamy' is als bijvoorbeeld het potlood van Pixi. Dat is ook de reden dat hij niet zo gepigmenteerd is op de waterlijn. Dit zorgt er dan ook wel voor dat je meer controle hebt bij het tekenen. Kortom een goed zwart oogpotlood waar ik nog veel plezier van zal hebben! Bedankt Ici Paris XL ๐Ÿ’• Uitleg bij de twee laatste foto's: de eerste is wanneer het potlood net aangebracht was en het tweede is 9+ uur later. Nog iets dat ik wil meegeven, het is een potlood dat je moet slijpen, niet draaien.
Premium Kohl Pencils
Queen Tarzi
Premium Kohl Pencils
Lees meer
Stannie
25/06-18:43
Heeft iemand een goede oogschaduw-glitter-stick aan te raden? Liefst een zachte perzik of rozige kleur. Ik heb er eens ene gekocht van catrice, maar na een tijdje begon die al te brokkelen en zag het er niet meer mooi uit. Mijn oogleden voelen ook wel al snel wat vettiger aan. Alvast heel erg bedankt!
Lees meer
KATRIEN
25/06-16:33
Op deze foto draag ik de oogschaduwstick van Bobbi Brown in de kleur golden bronze. Ik heb de stick aangebracht aan de buitenkant van het ooglid. Aan de binnenkant heb ik een lichtere kleur gebruikt. ๐Ÿ˜
BOBBI BROWN
BOBBI BROWN
Lees meer