IPXL shop logo
Home
Make-up Hub

Make-up Hub

Lees over nieuwe make-up launches, vertel over jouw must-have producten of ontdek die van anderen en deel je mooiste make-up looks!
Lore
25/06-10:33 (bewerkt)
De naam doet het product alle eer aan! Het is een creamy oogschaduw stick. Hij is zo gemakkelijk en snel aan te brengen, hij glijdt als het ware over je ooglid. Ideaal dus om je โ€˜snelleโ€™ make-up dat ietsje extra te geven. Ik had de kleur Golden Bronze. Op het eerste zicht voor mij wat donker aangezien ik een vrij licht type ben. Daarom zou ik voor dagelijks gebruik hem eerder licht aanzetten (foto 1) en blenden en voor avondmake-up wat harder aanzetten, in combinatie met meer concealer, bronzer, mascara, โ€ฆ (foto 2). Het is een heel toegankelijke kleur, die bij veel outfits past, dus dat is zeker een pluspunt. En er zit een lichte glitter in ๐Ÿ˜Š Voor mezelf zou ik wel eerder een lichtere kleur kiezen voor dagelijkse gebruik. Of hij effectief โ€˜longwearโ€™ is, laat ik je deze avond weten!
BOBBI BROWN
BOBBI BROWN
Lees meer
Little_beastie_sokjes
25/06-10:31
Klaar om getest te worden โ˜บ๏ธ
Premium Kohl Pencils
Queen Tarzi
Premium Kohl Pencils
Lees meer
Hanae
25/06-09:34 (bewerkt)
Een van mijn FAVO Blushes is de BE creative blush in de kleur ยดwatermelon punch โ€˜ Het is een mix van roze en koraal en voor mijn medium huidskleur geeft het me een gezonde glow ๐Ÿ˜Šโœจ ik raad deze blush aan ๐Ÿ˜˜
Lees meer
KATRIEN
24/06-17:05
Ik heb de oogschaduwstick van Bobbi Brown vanmorgen meteen getest en dit is wat ik ervan vind: De oogschaduwstick is zacht en romig van structuur, een beetje fluweelachtig. Ik mocht de kleur golden bronze testen. Deze kleur neigt naar het bruin/taupe met een gouden glans erin, heel mooi! Je kan de stick rechtstreeks op het ooglid aanbrengen en dan kan je hem vervagen met je vinger of een borsteltje voor een meer natuurlijke look. Je kan hem ook gebruiken voor een Smokey Eye effect. Ik heb hem gebruikt met een oogschaduwprimer eronder en dan heb ik er nog een settingspray overheen gedaan. De kleur heeft de ganse dag perfect gehouden, wat ook weer een pluspunt is. Voor mij is het een aanrader! Leuk product om te testen, dankjewel Ici Paris XL ๐Ÿ˜! (Mijn review is ook geplaatst op de productpagina)
BOBBI BROWN
BOBBI BROWN
Lees meer
KATRIEN
23/06-21:47
Ik heb deze oogschaduwstick van Bobbi Brown mogen ontvangen om te testen. Ben superbenieuwd om hem morgen uit te proberen ๐Ÿ˜
Lees meer
Margot
23/06-11:01
Ik mocht de Lancรดme Hypnose mascara uittesten! Net zoals vele anderen ben ik ondertussen groot fan van de andere mascara's van Lancรดme, waaronder topfavoriet Le idรดle. Ik was dan ook erg benieuwd om te zien of deze mascara net zo goed werkte. Zoals jullie kunnen zien op de eerste foto, zijn mijn wimpers zo goed als onzichtbaar zonder mascara. Ik ga dan ook zelden mascara-loos de deur uit :). Op foto twee zie je mijn wimpers met 1 laagje, op foto drie heb ik 2 laagjes aangebracht. En dit is meteen wat de mascara voor mij zo uniek maakt. Je kan verschillende laagjes toevoegen zonder dat er klonters ontstaan. Daarnaast zorgt de mascara ook duidelijk voor zeer lange wimpers. Het borsteltje met zachte, natuurlijke haren is niet te groot en niet te klein waardoor het je wimpers makkelijk separeert en veel lengte geeft. Als topper bovenop dit alles vlekt de mascara niet, zelfs op zwoele zomerdagen. Voor mij dus zeker een aanrader, die ik met plezier elke dag blijf gebruiken!
LANCร”ME
LANCร”ME
Lees meer
Bjora
22/06-12:28
Hoi iedereen, wat vinden jullie van herbruikbare wattenschijfjes? Is het de moeite waard of komt het op lange termijn op hetzelfde neer als gewone wattenschijfjes? Indien er onder jullie zijn die tevreden zijn; welke gebruiken jullie? Dikke kus xx
Lees meer
Danaรซ Hellemans
21/06-07:12
Dit was alvast mijn oogschaduw van deze zaterdag. Ik had er echt niet veel van nodig en hij viel al hard op. Ook is hij heel de avond mooi gebleven !! De hevigere kleuren moet ik nog testen maar hier verwacht ik het zelfde van :)))
Lees meer