IPXL shop logo
Home
Make-up Hub

Make-up Hub

Lees over nieuwe make-up launches, vertel over jouw must-have producten of ontdek die van anderen en deel je mooiste make-up looks!
Bjora
07/06-17:18
Hoi iedereen! In de lookbook heb ik een post gemaakt over een prachtig oogschaduwpalet van Be Creative! Ik ben er echt verliefd op en raad het echt zeer hard aan!
Pastel Getaway
Be Creative Make Up
Pastel Getaway
Lees meer
Lore
07/06-13:24
Zijn er aanraders voor wenkbrauwgel?
Lees meer
Hanae
04/06-15:30
I loveeee deze liquid eyeshadow van BE CREATIVE make up deze is in de kleur Rosรฉ en is echt heel mooi naturel and glam love itttt
Wink Go
Be Creative Make Up
Wink Go
Lees meer
Lisa van Galen
04/06-07:55
Hey! ik ben op zoek naar een goede CC creme voor de zomer, iemand tips?
Lees meer
Bjora
03/06-10:20 (bewerkt)
Hallo knapperds! Weten jullie welke merken een groene mascara hebben? Ik vind quasi alleen maar zwarte of donkerbruine en wil graag eens andere kleuren proberen voor de zomer :)
Lees meer
Kaoutar
25/05-21:12
Hey dames! Ik ben opzoek naar een naturelle oogcontour. Let me know wat de beste zijn ๐Ÿ‘€
Lees meer
Bjora
21/05-12:50
Hoi dames, ik twijfel welke eyeliner het beste is. Een potlood of een gel? Of toch eerder een pen? Heb gehoord dat potloden snel uitlopen, maar dat een gel dat ook doet? Een een pen qua houdbaarheid snel opdroogt... Ik heb dus geen idee welke het beste is als aankoop
Lees meer
Lore
16/05-15:43
Ik vind hier nog niet zo veel terug over nagellak. Zijn er merken aan te raden die lang houden en niet snel hoekjes loslaten? Ik gebruik vaak Essie, maar moet daar na een paar dagen ook al vaak bijwerken.
Lees meer