IPXL shop logo
Home
Make-up Hub

Make-up Hub

Lees over nieuwe make-up launches, vertel over jouw must-have producten of ontdek die van anderen en deel je mooiste make-up looks!
Hanae
12/05-21:51
Hey beautylovers ✨✨ bij deze deel ik mijn favoriete lipstick der tijden. Ik heb het over de UD vice lipstick in de kleur ravenswood, een prachtige nude roze bruinige kleur voor everyday ✨ ik vind het ontzettend jammer dat UD niet meer beschikbaar zal zijn in het assortiment van ici paris XL maar wou deze lipstick wel nog delen.
Lees meer
ILSE VdB
12/05-10:35
Colour Block: ik zag hier een look mee en die was zo mooi! Ik ben hier heel hard over aan het denken om dat aan te schaffen!😍
Color Block Obsessions
Huda Beauty
Color Block Obsessions
Lees meer
AMBER COLOGNE
08/05-16:04
✨ DIOR: Addict Lip Maximizer Lipgloss✨ Deze lipgloss is perfect voor elke dag te gebruiken. De lipgloss heeft een smallere applicator waardoor je hem precies goed kunt aanbrengen op je lippen. Hij plakt de lippen niet aan elkaar en geeft mijn lippen een licht kleurtje en een hoge glans.👄 Je kan deze lipgloss zowel met een lipliner als lipstick combineren voor een mooie glossy lip-look. Maar de lipgloss is ook heel mooi op zichzelf!😍✨
DIOR
DIOR
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
06/05-11:55 (bewerkt)
Zondag = Moederdag 💖 Nog geen cadeautje voor je mama? Misschien kan je eens een kijkje nemen tussen onze exclusieve make-up merken! Deze staan nog t.e.m. zondag 08/05/2022 aan 20% korting 😉 Bekijk snel het assortiment via de volgende link en verras je mama met haar favoriete product. Gewoon omdat ze altijd voor je klaarstaat 😘 👉 https://www.iciparisxl.be/nl/a/promo-18212-icibe/geniet-van-20-korting-op-alle-make-up-van-onze-exclusieve-merken-
Lees meer
Little_beastie_sokjes
03/05-13:49
REVIEW: LE ROUGE SHEER VELVET - GIVENCHY COSMETICS 37 Rouge Grainé (aangekocht). Ik laat hier mijn review achter over deze lippenstift omdat ik de indruk had dat er nogal wat interesse was naar de kleur 😉. Het was niet gemakkelijk om een gelijkaardige kleur te vinden voor deze lippenstift. De kleuren die het dichtst in de buurt komen uit mijn collectie, kan je hieronder in de foto zien. Dit om een idee te krijgen van de kleur en zelf te kunnen overwegen of dit iets voor jou zou kunnen zijn. Ook de textuur is iets dat ik nog niet eerder heb gehad. Het laat een mooi blurred effect achter en is comfortabel om te dragen. Het is mat en heeft iets weg van een 'stain'. Wat de geur betreft, heeft deze een bloemige geur. Ik vind het zeker een aanrader en ben blij met mijn eerste Givenchy product 💄
Le Rouge Sheer Velvet
Givenchy Cosmetics
Le Rouge Sheer Velvet
Lees meer
NADIYA GUEZMIL
03/05-08:08 (bewerkt)
Hey Hey, wat is jullie favoriete make up merk? Ik ben onlangs echt een grote fan geworden van PAT MCGRATH. De eye palleten en blush palleten zijn echt geweldig. En daarboven op kan je bij ICI paris genieten van 20% korting op het merk 😍
Lees meer
Stannie
02/05-15:01
Welke light weight foundation raden jullie aan? Ik wil mijn huid meer egaal maken, maar hou er niet van als duidelijk te zien is dat ik foundation op heb. Iets dat roodheid wat verminderd.
Lees meer
Marlies Vm
30/04-12:09
Hi, wat zijn jullie ervaringen met de Armani Beauty Make Up? Ik twijfel om een armani eye tint aan te kopen en hoor graag jullie ervaringen. Is de beauty lijn trouwens in alle Ici Paris filialen te vinden? 😍
Lees meer