IPXL shop logo
Home
Make-up Hub

Make-up Hub

Lees over nieuwe make-up launches, vertel over jouw must-have producten of ontdek die van anderen en deel je mooiste make-up looks!
Margot
23/06-11:01
Ik mocht de Lancôme Hypnose mascara uittesten! Net zoals vele anderen ben ik ondertussen groot fan van de andere mascara's van Lancôme, waaronder topfavoriet Le idôle. Ik was dan ook erg benieuwd om te zien of deze mascara net zo goed werkte. Zoals jullie kunnen zien op de eerste foto, zijn mijn wimpers zo goed als onzichtbaar zonder mascara. Ik ga dan ook zelden mascara-loos de deur uit :). Op foto twee zie je mijn wimpers met 1 laagje, op foto drie heb ik 2 laagjes aangebracht. En dit is meteen wat de mascara voor mij zo uniek maakt. Je kan verschillende laagjes toevoegen zonder dat er klonters ontstaan. Daarnaast zorgt de mascara ook duidelijk voor zeer lange wimpers. Het borsteltje met zachte, natuurlijke haren is niet te groot en niet te klein waardoor het je wimpers makkelijk separeert en veel lengte geeft. Als topper bovenop dit alles vlekt de mascara niet, zelfs op zwoele zomerdagen. Voor mij dus zeker een aanrader, die ik met plezier elke dag blijf gebruiken!
LANCÔME
LANCÔME
Lees meer
Bjora
22/06-12:28
Hoi iedereen, wat vinden jullie van herbruikbare wattenschijfjes? Is het de moeite waard of komt het op lange termijn op hetzelfde neer als gewone wattenschijfjes? Indien er onder jullie zijn die tevreden zijn; welke gebruiken jullie? Dikke kus xx
Lees meer
Danaë Hellemans
21/06-07:12
Dit was alvast mijn oogschaduw van deze zaterdag. Ik had er echt niet veel van nodig en hij viel al hard op. Ook is hij heel de avond mooi gebleven !! De hevigere kleuren moet ik nog testen maar hier verwacht ik het zelfde van :)))
Lees meer
Kaoutar
20/06-22:00 (bewerkt)
Hey hey ladys!🙋🏼‍♀️ Ik heb de Queen Tarzi eyeliner mogen ontvangen en ik ben er super tevreden mee met het resultaat😍Deze blijft mooi en lang zitten, hij vervaagt niet en droogt snel, zo als jullie op de onderste foto kunnen zien heeft deze eyeliner een fijne punt waarmee je in een beweging een mooie nauwkeurige lijn kunt zetten, het is een dekkend eyeliner die ook mooi zwart kleurt ik één fijne lijn, dit glijdt ook gemakkelijk over de ooglid en blijft goed zitten doorheen de dag, hij is ook gemakkelijk om aan te brengen. Hij is nog eens waterproof wat ik heel belangrijk vind zeker voor in de zomer, voor verbeteringen kan je dit nog goed verwijderen met demaskuillage moest je je lijn mooier zetten voor het uitdroogt. Niet twijfelen als je opzoek bent naar een goeie eyeliner. Test het uit & thank me later😘 Bedankt Ici paris XL dat ik deze product mocht uittesten👍🏻
QUEEN TARZI
QUEEN TARZI
Lees meer
Hanae
17/06-13:09
✨✨Hey beautylovers ✨✨ Ik heb als testproduct de Queen Tarzi false lashes in de stijl «  Alaya « mogen ontvangen. Hieronder vindt je mijn volledige review over deze prachtige valse wimpers veel leesplezier. Het eerste wat me opviel toen ik het pakketje opendeed is hoe leuk de verpakking was met al de glitters, dit geeft de wimpers een glam vibe. Ik vond het ook heel leuk vond dat ICI PARIS XL er ook de wimperlijm van Queen Tarzi erbij heeft gedaan, deze claimt waterproof & fast drying te zijn. Ik vind de wimpers heel erg mooi en natuurlijk uitzien, ze hebben een wing vorm van binnen zijn ze heel kort en aan de buitenkant lang , daar hou ik persoonlijk heel erg van. De wimpers zelf zitten heel comfortabel, je voelt ze niet zitten. De wimperlijm brengt heel gemakkelijk aan en laat de wimpers er een hele dag opzitten en Ja hoor ik kan zeker ook bevestigen dat deze lijm ZEKER waterproof is. Mijn wimpers bleven op hun plek zelf na een dagje aan het zwembad. als je opzoek ben naar natuurlijke glam lashes en een goeie waterproof wimperlijm, dan raad ik je zeker deze Alaya Lashes en de wimperlijm aan van Queen Tarzi 😍 I ADORE MY NEW LASHES 💖 Dank je wel ici paris XL dat ik dit product mocht testen.
QUEEN TARZI
QUEEN TARZI
Lash Adhesive
Queen Tarzi
Lash Adhesive
Lees meer
KELLY ASSELMAN
11/06-12:41
Dioriviera palette. Weer een topper. Love it. ❤️
Lees meer
Bjora
07/06-17:18
Hoi iedereen! In de lookbook heb ik een post gemaakt over een prachtig oogschaduwpalet van Be Creative! Ik ben er echt verliefd op en raad het echt zeer hard aan!
Pastel Getaway
Be Creative Make Up
Pastel Getaway
Lees meer
Lore
07/06-13:24
Zijn er aanraders voor wenkbrauwgel?
Lees meer