IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
KELLY ASSELMAN
08/08-09:36
Onlangs deze weer toegevoegd aan mijn collectie. Ook weer een zalig geurtje. :-) een aanrader. :-)
Bamboo
Gucci
Bamboo
Lees meer
CINS
06/08-20:16
Een nieuw zacht zomers-bloemig parfumpje van Miss Dior in mijn collectie gekregen! Slechts een spraytje of 2 en ik ruik er heel wat uurtjes verfijnd mee! ๐Ÿ˜‰
Lees meer
KENNY STAPPERS-MEZARINA
03/08-18:31
wat ruik hij heerlijk al een tijdje was ik op zoek naar een zomer parfum vaak lieten verkoopster te zware parfums ruiken tot die ene verkoopster...ze had hem zelf aan en inderdaad het handige aan de 30ml is dat je deze gewoon in je handtas overal kan meenemen
Lees meer
Dries
03/08-18:10
Na heel lang uitkijken mocht ik opnieuw een testproduct in ontvangst nemen! Deze keer is het de Givenchy: Gentleman eau de toilette intense. Het is een langhoudende sterke, diepe geur die aan al de verwachtingen voldoet! Bedankt Ici Paris Xl Community ๐Ÿ˜Š
Gentleman
Givenchy
Gentleman
Lees meer
Hanae
02/08-10:23
Hey hey Ik raad jullie dit parfum van rituals aan het is een klein flesje maar de geur ruik je zeker 2 dagen lang op de kleren van je mannetje. Heel mannelijke geur met oudh en musc tonen groetjes ๐Ÿ˜Š
Lees meer
Margoth Knockaert
31/07-11:31
Heeft iemand ervaring met slaapparfum? Ik hoor veel dat mensen dit gebruiken, maar zie het nut er niet echt in. Iemand die me kan overtuigen & uitleggen? Een goede aanrader voor slaapparfum mag ook altijd!
Lees meer
ELINE VERCAUTEREN
28/07-22:31
Iemand ervaring met de nieuwe lancome idole nectar parfum? Heel benieuwd naar
Lees meer
Morena
28/07-18:52
Hoi! Welke parfum is fris voor in de zomer en blijft lang ?:)
Lees meer