IPXL shop logo
Home
Parfum Place
Hello . I m to share with you my review of eau de parfum Gucc
nad_blanchette
23/09-17:15
Hello . I m to share with you my review of eau de parfum Gucci flora gorgerous gardรฉnia. (En-Fr) Hello. Today I had the chance to discover the Gucci flora Gorgeous gardenia perfume. I first fell in love with the perfume bottle. It is a classic bottle which is very reminiscent of the signature of the Gucci brand.The bottle is a masterpiece: It is a pretty decoration also on the dressing table. the perfume is a delight: first there are delicious white flowers (I understood why Miley Cyrus sang "delicious in the perfume video ad). The scent of gardenia is also present in a soft and sweet trail. For me, it is a delicious and slightly sweet scent that inspires joy and vivacity This perfume suits me well since it allows me to feel fresh. I really like this scent because it is original and suits my dreamy and positive character. the scent stayed all day on my skin and on my clothes. I think this perfume is ideal for fall, for spring and summer since it is delicious and fresh. It is my favorite for the moment and for a long time. Hello. J'ai eu la chance aujourd'hui de dรฉcouvrir le parfum Gucci flora gardenia.je suis tout d'abord tombรฉe amoureuse du flacon de parfum. C'est un flacon classique qui rappel trรจs bien la signature de la marque Gucci. son รฉlรฉgance a ravi mon coeur. Le flacon est un chef-d'ล“uvre: C'est un jolie dรฉcor รฉgalement sur la coiffeuse. le parfum est un dรฉlice: il y a dabord dรฉlicieuse de fleurs blanche ( j'ai compris pourquoi Miley Cyrus chantait "delicious dans la publicitรฉ du parfum) . La senteur de la gardรฉnia est รฉgalement prรฉsente dans un sillage doux et sucrรฉ. Pour moi, c'est un parfum dรฉlicieux et lรฉgรจrement sucrรฉ qui inspire la joie et vivacitรฉ. Ce parfum me convient bien puisqu'il me permet de me sentir fraรฎche. J'aime beaucoup cette senteur parce qu'elle est originale et convient ร  mon caractรจre rรชveur et positif. le parfum est restรฉ toute la journรฉe sur ma peau et sur mes habits. je pense que ce parfum est idรฉal pour l'automne, pour le printemps et l'รฉtรฉ puisqu'il dรฉlicieux et frais. C'est mon coup de cล“ur pour le moment et pour longtemps.