IPXL shop logo
Home
Parfum Place
Hello . I m to share with you my review of eau de parfum Gucc
nad_blanchette
23/09-17:15
Hello . I m to share with you my review of eau de parfum Gucci flora gorgerous gardénia. (En-Fr) Hello. Today I had the chance to discover the Gucci flora Gorgeous gardenia perfume. I first fell in love with the perfume bottle. It is a classic bottle which is very reminiscent of the signature of the Gucci brand.The bottle is a masterpiece: It is a pretty decoration also on the dressing table. the perfume is a delight: first there are delicious white flowers (I understood why Miley Cyrus sang "delicious in the perfume video ad). The scent of gardenia is also present in a soft and sweet trail. For me, it is a delicious and slightly sweet scent that inspires joy and vivacity This perfume suits me well since it allows me to feel fresh. I really like this scent because it is original and suits my dreamy and positive character. the scent stayed all day on my skin and on my clothes. I think this perfume is ideal for fall, for spring and summer since it is delicious and fresh. It is my favorite for the moment and for a long time. Hello. J'ai eu la chance aujourd'hui de découvrir le parfum Gucci flora gardenia.je suis tout d'abord tombée amoureuse du flacon de parfum. C'est un flacon classique qui rappel très bien la signature de la marque Gucci. son élégance a ravi mon coeur. Le flacon est un chef-d'œuvre: C'est un jolie décor également sur la coiffeuse. le parfum est un délice: il y a dabord délicieuse de fleurs blanche ( j'ai compris pourquoi Miley Cyrus chantait "delicious dans la publicité du parfum) . La senteur de la gardénia est également présente dans un sillage doux et sucré. Pour moi, c'est un parfum délicieux et légèrement sucré qui inspire la joie et vivacité. Ce parfum me convient bien puisqu'il me permet de me sentir fraîche. J'aime beaucoup cette senteur parce qu'elle est originale et convient à mon caractère rêveur et positif. le parfum est resté toute la journée sur ma peau et sur mes habits. je pense que ce parfum est idéal pour l'automne, pour le printemps et l'été puisqu'il délicieux et frais. C'est mon coup de cœur pour le moment et pour longtemps.