IPXL shop logo
Home
Parfum Place
Ik heb als testproduct de Michael Kors forever gorgeous EDP i
Hanae
23/03-11:34
Ik heb als testproduct de Michael Kors forever gorgeous EDP intense mogen ontvangen Omdat mijn review op de webshop maar 500 tekens mocht zijn leef ik me hier uit . ๐Ÿ˜Hieronder vindt je mijn volledige review over dit parfum veel leesplezier. De flacon is heel erg classy door het ambergele kleur van het glas en de gouden accenten zijn een mooi detail samen met de zwarte dop. Simpele uitstraling maar ze zeggen ook Less is more & I โค๏ธIT De parfum zelf ruikt heel erg lekker. Bij de eerste spray ruik je eerst het witte bloemenboeket, na een aantal minuten wordt deze geur vermengd met de amber geur en smokey geur van het tabakakkoord. Wanneer alle 3 geuren samen vermengd zijn ruikt dit parfum overheerlijk poederig, bloemig en kruidig. Ook heb je niet meer dan 2 of 3 sprays nodig want dit parfum is sterk qua geur en blijft daardoor de hele dag zitten. Het is zeker een zwevend lekker geurtje dat je van op een afstand al ruikt. Ik kreeg namelijk heel veel complimenten toen ik dit parfum voor de eerste keer droeg. Dus mijn eind conclusie van dit parfum kunnen jullie al raden, ik ben een hele grote fan van dit parfum en het is dan ook mijn favoriete geurtje geworden. โค๏ธ Thank you ICI PARISXL