IPXL shop logo
Home
Parfum Place
Ik heb het geluk gehad om Chloé eau de parfum naturelle te mo
Little_beastie_sokjes
23/03-16:25
Ik heb het geluk gehad om Chloé eau de parfum naturelle te mogen uittesten. Hierbij mijn review: Dit parfum is ideaal voor de lente- en zomermaanden. Het is een frisse geur, maar niet overheersend of te sterk, intens. Het ruikt naar rozen, maar niet op een artificiële manier of op een manier waarop je de geur 'rozen' gewoon bent. Het doet me denken aan een zomeravond, wanneer het die dag heel erg warm geweest is en je 's avonds buiten nog aan het nagenieten bent van het aangename weer van die dag. Het parfum ruikt ook heel erg lang. Ik heb het parfum nu al 8 uur op en ruik het nog steeds. Het is niet meer zo intens als in het begin, maar ik kan het nog altijd ruiken. Het parfum is vegan en enkel gemaakt met natuurlijke producten. Ook de verpakking is deels van gerecycleerd materiaal gemaakt. Het is dus een parfum dat milieubewust gemaakt is. Ik heb nog een ander parfum van Chloé (Eau de parfum) en deze past er wel bij. Een typische Chloé geur naar mijn mening. Wanneer je nog eens naar een Ici Paris XL winkel gaat, neem dan zeker eens een snuifje van dit parfum! 🌹
Chloe
Chloé
Chloe