IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
NESRIN
08/07-06:35
Een andere babe uit mijn collectie.. De Lady Million Empire! EDP! Ik ben niet voor geuren die door heel wat mensen gedragen worden. Ik vind dat mijn parfum moet opvallen en daarom heb ik deze liever dan de Lady Million EDP. Het begint zacht, maar wordt naarmate zwaarder, zoals het belooft voel je wel die cognacverslaving, het blijft een hele dag goed zitten. Ik zou het aanraden aan de vrouwen die voor een zwaardere geur zijn en liefst niet te zoet. Ik gebruik dagdagelijks zo'n geuren, maar deze is toch wel top voor een avondje uit, voor mij part zelfs in de zomer ๐Ÿ˜Š
Lady Million Empire
Paco Rabanne
Lady Million Empire
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
05/07-12:06 (bewerkt)
Beauty tips van onze Beauty Editors ๐Ÿ’– Ben je nog op zoek naar de perfecte home fragrances die je huis helemaal zomers doen ruiken? ๐Ÿ˜ Beauty Editor Katoo vertelt over haar favoriete geurproducten van Scento. Ontdek hier hun hele gamma van geurstokjes, geurkaarsen en roomsprays en nog veel meer ! ๐Ÿ˜„ ๐Ÿ‘‰https://www.iciparisxl.be/nl/blog/geuren-nl/geurproducten-van-scento-haal-meteen-de-zomer-in-huis/
Wild Violet Water Lily
SCENTO
Wild Violet Water Lily
Cashmere Cotton
SCENTO
Cashmere Cotton
Cashmere Cotton
SCENTO
Cashmere Cotton
Cashmere Cotton
SCENTO
Cashmere Cotton
Cashmere Cotton
SCENTO
Cashmere Cotton
Cashmere Cotton
SCENTO
Cashmere Cotton
Wild Violet Water Lily
SCENTO
Wild Violet Water Lily
Hibiscus Coconut Water
SCENTO
Hibiscus Coconut Water
Hibiscus Coconut Water
SCENTO
Hibiscus Coconut Water
Wild Violet Water Lily
SCENTO
Wild Violet Water Lily
Lees meer
CINS
05/07-08:07 (bewerkt)
Hey allemaal! Ik wilde graag mijn nieuwe parfums met jullie delen,.... Flowerbomb is al een hele tijd mijn favoriet maar Voce Viva van Valentino kende ik nog niet... beide echt geweldig! Ik ben superblij met mijn nieuwe aankoop! Hele fijne & vrouwelijke geuren de ene bloemig-zoet en de andere fris-bloemig-poederig beiden echt perfect voor de zomer! Maar ik ben er zeker dat ik ze het hele jaar door graag ga sprayen ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘ Voor wie opzoek is naar iets nieuws, dit is mijn nieuwe top 6 parfums: 1) voce Viva 2) flowerbomb 3) blooming bouquet dior 4) Tiffany Love 5) leau privรฉ Coco Chanel 6) la vie Est Belle l'eclat. Ik kan ze allemaal aanbevelen! ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜ Veel succes en Groetjes!
Lees meer
Danaรซ Hellemans
30/06-07:08
Ik heb deze parfum van mijn vriend cadeau gekregen omdat ik het 1ste jaar verpleegkunde heb afgerond zonder herexamens ๐Ÿค—๐Ÿค— het is een bloemige frisse zoete geur die na enkele uren een zachte maar toch aanwezige geur wordt. Ik vind hem geweldig voor deze zomer. Het flesje is wel niet heel handig maar voor de rest echt een prima parfum ! ( nog een parfum voor in de collectie ๐Ÿฅฐ)
Kenzo World
Kenzo
Kenzo World
Lees meer
Mil Hoornaert
28/06-13:54
Dag iedereen, een vraagje over parfum. Kopen jullie liever een eau de parfum of eau de toilette? Meestal hangt het af van de parfum zelf en soms is er een groot verschil en anders is de eau de parfum gewoon sterker. Ik vroeg me af wat de voorkeur is van jullie. Ik heb niet echt een voorkeur (ook nog niet veel kunnen testen) maar ik denk dat het veel verschilt tussen parfums.
Lees meer
NESRIN
26/06-06:31
Hellow, hier ben ik met de Away Woman EPD van Abercrombie&fitch. Zoals je kan zit het verpakt in een elegant flesje. Als je het vasthoudt aan het hengsel, dan kan je het niet spuiten, het kan pas als het platligt. De uitstraling zei mij dat het om een sensuele geur zou kunnen gaan. De eerste keer dat je spuit, komt het fris over met een tikkeltje zoet. Niet te overdreven. Je zit eigenlijk tussen fris en zoet, waarbij er geen zoete overheersing is. Het is verdraagbaar zoet voor mensen die niet zo pro zoete parfums zijn zoals ik. Eerlijk gezegd wakkerde het mijn migraine wat aan, maar uiteindelijk viel het mee. Ik zou het beperkt spuiten als je er ook last van hebt. Naarmate de tijd vordert, verandert het wel naar een meer sensuele geur, maar nog steeds niet de zwaarste die ik ken. Dit is zeker een parfum voor de zomer, overdag zacht&zoet gemixt en in de avond toch nog voor de aantrekkelijke vrouw! Voor de mensen die een zomerparfum zochten, pro zwaardere geuren zijn, maar toch tikkeltje frisheid zoeken, go go go ! Langdurig ? Zeker! Ondertussen zit ik al aan een 12uren en ik ruik het nog steeds ๐Ÿฅฐ. De eerste frisse geur durf ik wel met een Hugo Boss Jour of XX te vergelijken, de zoetheid en zwaardere kant met een Davidoff cool water sensual essence (voor de kenners, wordt niet meer verkocht, dacht ik ๐Ÿ˜Š). Btw topprijs voor een vrouwenparfum en in 3 maten beschikbaar!!
ABERCROMBIE & FITCH
ABERCROMBIE & FITCH
ABERCROMBIE & FITCH
ABERCROMBIE & FITCH
Abercrombie Fitch
Abercrombie & Fitch
Abercrombie Fitch
Lees meer
M.C.
23/06-19:56 (bewerkt)
Eventjes update: met dit vreselijk warme zweetweer, is mijn PH-waarde toch precies ietsjes anders...๐Ÿ˜… Ik begin de Angel Nova toch stilaan meer en meer te appreciรซren ๐Ÿค— Heb hem nu pas in langdurige volle zon geroken, en dat gaat mij beter af. Het is een geur om aan te wennen precies. Verrast mij wel! ๐Ÿ˜ƒ Groetjes
Lees meer
Danaรซ Hellemans
23/06-06:16
Ik heb deze parfum mogen testen en wat een topper ! Hij past heel goed bij zijn naam want het is een speciale geur die veel aantrekkingskracht heeft waardoor heel veel mensen vragen wat ik draag. Ik heb er maar 3 sprays mee gedaan en savonds ruikte je hem nog. Het is een bloemige frisse geur geweldig voor met dit weer ! Ik zou hem ook durven aandoen in andere seizoenen dan de zomer.
Irresistible
Givenchy
Irresistible
Lees meer