IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
M.C.
22/06-17:39 (bewerkt)
Voilร , hier na uitvoerige testing, mijn review van Angel Nova van Mugler๐Ÿ˜ƒ met mรฉรฉr dan 500 tekens.... Hij verraste mij totaal en ligt eerlijk gezegd wat uit mijn comfortzone qua Mugler-geuren die ik zeer graag ruik (Angel, Aura, Alien, etc.. ). Daarom heb ik deze ook maar 4 sterren gegeven, ook omdat de geur, in vergelijking met andere, reeds na 4 ร  5 uur verdwijnt. Hij opent hevig, bedwelmend zoet en zwaar met verrassend vernieuwende Alkigalahout-geur en fruitige toetsen van lychees en framboos. Dit geeft een ยดbessen-achtigeยด toets aan het geheel. Pas na een uur, kon ik de geur echt waarderen omdat de Damascus Roos eindelijk op de voorgrond kwam samen met de aromatische vanille-achtige geur van Benzoรฏne. De geur eindigt veel zachter dan hij start. Ik zou zeker aanraden deze eens te testen, het is zeer anders en apart. Helaas kan, mij persoonlijk, deze niet helemaal bekoren, maar iedere huid en zuurtegraad van de huid, reageert anders. Het flesje is een leuk hebbeding! En in tegenstelling tot de Angel-ster, kan dit nieuwe design ook rechtop staan, wat beter op te bergen is, dan een liggend flesje. Hou je van bedwelmende en houtachtige geuren, is deze zeker iets voor jou! Zeer bedankt aan Ici Paris XL dat ik deze mocht leren kennen!
Lees meer
Mil Hoornaert
22/06-12:49
Hey iedereen, bedankt voor alle antwoorden op mijn laatste vraag. Ik ben vandaag naar de winkel gegaan en heb een paar staaltjes meegekregen, een van Azzaro Fun, een van Kenzo en een van Balr. Bedankt voor jullie tips!
Sea Shine Fun
Azzaro
Sea Shine Fun
Balr 2 For Men
Balr
Balr 2 For Men
Leau Kenzo Pour Homme
Kenzo
Leau Kenzo Pour Homme
Lees meer
NESRIN
22/06-06:00
Heeft er iemand ervaring met de BALR-parfums? Lijken mij allemaal jongere geuren, zoet of fris.. Met ervaring bedoel ik echt op uw lichaam getest, bedankt alvast !
Balr 2 For Women
Balr
Balr 2 For Women
Balr 1 For Women
Balr
Balr 1 For Women
Balr 3 For Women
Balr
Balr 3 For Women
Lees meer
NESRIN
22/06-04:47
Binnenkort zien jullie mijn review over de Abercrombie&Fitch Away WOMAN EDP passeren! Ik ben zelf ook eens benieuwd, nog nooit een parfum van A&F gebruikt, wel weet ik dat ze heel aantrekkelijke mannengeuren hebben ๐Ÿ˜…
ABERCROMBIE & FITCH
ABERCROMBIE & FITCH
Lees meer
Sabrina Cossero
20/06-13:24
Hey allemaal, Hierbij mijn revieuw van de EDT Girl. Heb hier ook meer dan 500 tekens dus kan het beetje uitgebreider doen. ๐Ÿ˜… Ik was al verkocht vanaf ik deze geroken had.. Als je deze pas opspuit ruikt deze lekker fris en ruik je echt de oranjebloesem en rode bes. Na een tijdje komt de geur van jasmijn en orchidee je tegemoet.Toch vind ik dat deze erna eerder zoet ruikt.Denk dat dit door de vanille komt. Girl is perfect voor hele warme zomerdagen.๐Ÿ˜Ž En is draagbaar voor vele gelegenheden..Zowel voor werk als een etentje/terrasje of als je een avondje uitgaat. Voor een EDT blijft de geur ook heel lang hangen. Want ik kon het niet laten om na uren nog eens aan mijn pols te ruiken.Normaal vervliegt de geur bij mij altijd heel snel.Want zelf koop ik enkel parfums. En nog een heel groot pluspunt! Dit is een milieuvriendelijke formule.. en vegan.. Deze bevat 90% ingredienten van natuurlijke oorsprong.En de eco ontworpen fles bevat 40% gerecycleerd glas. Zelf vind ik dit geurtje draagbaar voor een leeftijd van 16 tot 45 jaar. Zeker eens het ruiken waard! Kortom een zachte geur die niet overheerst maar toch lang aanhoud. ๐Ÿ˜
ROCHAS
ROCHAS
Lees meer
Mil Hoornaert
20/06-11:51
Dag iedereen, ik vroeg me af wat jullie aanraders zijn voor parfums voor tieners(jongens)?
Lees meer
Sabrina Cossero
17/06-12:40 (bewerkt)
Ik heb enkele dagen geleden de EDT Girl Rochas mogen ontvangen om te testen. Dit is mijn eerste testproduct. ๐Ÿ˜ Ben tot nu toe al heel enthousiast. Mijn revieuw post ik in de loop van volgende week. โ˜บ๏ธ
Lees meer
Danaรซ Hellemans
16/06-10:58
Ik heb net de melding gekregen dat ik de parfum irresistibele van Givenchy mag testen. Ik ben benieuwd !!!!
Lees meer