IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
M.C.
16/06-06:55
Hoi hoi! Ik mag de Mugler Nova ook testen. Ben zeer benieuwd! Ben reeds lang fan van Thierry Muglerยดs geuren zoals Angel, Aura, Alien, Alien Goddes en Alien Mirage... Maar deze ken ik nog niet, zou volgens de laatste review hier gepost, een fruitige-houtmix-geur zijn. Ben niet snel voor zeer fruitige geuren, dus enorm nieuwsgierig of mij deze รผberhaupt bevalt๐Ÿค” Lijkt in ieder geval in niets op de klassieke Angel die al jaren mijn favoriet is. Afwachten dus ๐Ÿ˜ƒ Ik hou jullie zeker op de hoogte! En weer eens zรฉรฉr hartelijk dank aan Ici Paris XL voor deze uitgelezen kans! โค IPXL! Groetjes!
Lees meer
Lore
07/06-13:22
Aanrader alert! Ik probeerde gisteren in de tax-free zone Angel van Mugler. De eerste geur is enorm zoet, waardoor ik niet echt fan was, maar later op het vliegtuig kwam de werkelijke geur naar boven en die was echt lekker. Zacht, maar toch stevig genoeg dat je hem blijft ruiken!
Angel
Mugler
Angel
Lees meer
Bjora
04/06-11:42
Hoi iedereen! Ik deel even dit parfum, omdat ik het geweldig vind als mijn vader deze opdoet! Hij ruikt erg stoer en zwoel, maar tegelijkertijd ook erg fris. Het is een headturner als iemand je voorbijloopt met dit geurtje! Dus wie nog iets zoekt voor Vaderdag: misschien dat dit wel een schot in de roos kan zijn ;) Dikke kus!
Leau Dissey Pour Homme
Issey Miyake
Leau Dissey Pour Homme
Lees meer
Steven Driesmans
02/06-13:08 (bewerkt)
Ik mocht de nieuwe Yves Saint Laurent testen, hierbij mijn review. Lenny Kravitz belichaamd goed waar dit parfum voor staan, pure rock โ€™n roll in een flesje. Y EDP is een frisse aromatische geur. De opening trekt meteen mijn aandacht, appel en citrus met een vleugje gember zorgen voor een boeiende opening. De amberhout en tonkaboon zorgen voor een zoetere ondertoon terwijl ceder en vetiver zorgen voor een kruidige noot maar de frisheid van dit parfum gaat hierdoor zeker niet verloren. Het is echt een geweldige mix. Het is een veelzijdig parfum dat kan worden gedragen op het werk, op een date of gewoon casual. De EDT was al een topper, maar YSL heeft zeker een tandje bijgestoken met deze EDP release. Y EDP is aantrekkelijk, sexy en ruikt echt geweldig. Het heeft overeenkomsten met andere populaire โ€œblueโ€ geuren maar maakt gebruik van verschillende kwalitatieve ingrediรซnten om zo het onderscheid te kunnen maken. Dit is waarschijnlijk het beste Yves Saint Laurent parfum voor mannen uitgebracht in jaren. Thanks Ici Paris Xl dat ik deze topper mocht ontdekken. Love it!!
YVES SAINT LAURENT
YVES SAINT LAURENT
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
01/06-13:09
Binnenkort Vaderdag! ๐Ÿ˜ Zoek je nog dรฉ ideale geur voor je papa? Dan bieden wij jou dรฉ oplossing. Neem eens een kijkje in de vaderdagdeals waarbij je maxi formaten aan mini prijzen kan krijgen OF volg de wijze raad van onze Beauty Advisors ๐Ÿ˜‰ Zij vertellen je welke parfum bij welk type papa past. Van trendy tot klassiek & sportief - we hebben het allemaal! Maak hem blij met jouw unieke cadeau ๐Ÿ˜Š ๐Ÿ‘‰ Maxi parfum aan mini prijzen: https://www.iciparisxl.be/nl/promo-vaderdagdeals-2022-icibe/lc/promo-vaderdagdeals-2022-icibe ๐Ÿ‘‰ Gift guide to choose from: https://www.iciparisxl.be/nl/fathersday-gift-guide-2022
Lees meer
Emilie
31/05-12:40
Hallo! Ik mocht de parfum van Lancome โ€˜La Vie Est Belle, Soleil Cristalโ€™ uittesten! Ik was heel erg benieuwd naar dit geurtje. Het is een heel zoete geur met een vleugje cocos en vanille. Ik raad dit parfum aan voor een mooie zomerdag omdat dit geurtje het best past bij de zomer! Toen ik hem op had kreeg ik veel complimentjes ๐Ÿ˜Š De geur blijft lang hangen en het flesje is ook nog eens super mooi. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een geurtje voor deze zomer!
La Vie Est Belle Soleil Cristal
Lancรดme
La Vie Est Belle Soleil Cristal
Lees meer
Sabrina Cossero
30/05-11:42
Vandaag zijn mijn 2 parfums aangekomen die ik besteld had ๐Ÿ˜ Olympรฉa van Paco Robanne.. Dit is echt een zoete geur met vanille.Hier heb ik ooit een staaltje van gehad en was helemaal verkocht.Nu eindelijk de fles aangekocht. En als tweede Eros pour femme van Versace.Dit was een blind buy nadat ik veel revieuws had gezien op You tube ๐Ÿ˜Š And i absolutely love it!! Dit is een bloemige houtachtige muskusgeur met een vleugje citroen waardoor het toch fris ruikt.Dit word mijn geurtje voor de warmere dagen ๐Ÿ˜Ž En de fles is ook zo mooi. โค๏ธ
Lees meer
Ciara
30/05-10:18
Ik heb deze parfum ontvangen om te testen en WOW. I LOVE IT!!! Het is een iets zwaardere maar heel zoete geur. Ik heb hem heel het weekend op gehad en wanneer ik smorgens spoot blijf hij echt tot savonds zitten wat bij mij meestal niet het geval is. Ik vind het zelf wel eerder een avond of herfst geur. Voor de zomer vind ik hem net iets te zwaar vallen. Als je deze draagt zijn complimenten zeker verzekerd. Mijn mama heeft hem ook direct gaan kopen ๐Ÿ˜… dus echt een topper
Lees meer