IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
KATHY S
27/05-19:32
Deze week mocht ik de eau de parfum Flower by Kenzo uittesten. De geur van is bloemig, fris en zacht sensueel. Hij omringt je vele uren lang zonder opdringerig te zijn. Ook de flacon is om verliefd op te worden. Een perfecte lente- of zomergeur. In het begin was het wat wennen, want het is een geur die ik nergens anders mee kan vergelijken. Een fijne en unieke geur ๐Ÿ˜.
Flower By Kenzo
Kenzo
Flower By Kenzo
Lees meer
Bjora
27/05-14:49
Hoi dames! Als jullie van parfum houden dat zoet รฉn elegant is; dan is La vie est belle van Lancรดme een schot in de roos! Heb net een nieuw flesje gekregen van moederlief en ben er heel blij mee. Dikke kus!
La Vie Est Belle
Lancรดme
La Vie Est Belle
Lees meer
Lore
24/05-08:59
Is er een reden waarom de merken in het zoekmenu niet alfabetisch staan? Of kan ik dit zelf aanpassen?
Lees meer
NESRIN
21/05-17:20
Als cadeau voor vaderdag ! Er staat vanaf 09/05, maar in de app staat het er sinds vandaag bij mij, sla je slag! ๐Ÿ™ˆ
Lees meer
Danaรซ Hellemans
21/05-09:36
:)))))
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
18/05-13:55 (bewerkt)
Start dit mooie weer met een parfum waar iedereen van omver valt ๐Ÿ˜ Gooi nog snel jouw favoriete zomergeurtje in je winkelmandje en koop het nu met 20% korting โœจ Tik tak tik tak, deze actie loopt nog tot en met zondag 22/05!
Eros
Versace
Eros
Dylan Turquoise
Versace
Dylan Turquoise
Ralph
Ralph Lauren
Ralph
Aqua Kenzo Pour Femme
Kenzo
Aqua Kenzo Pour Femme
Eau Fusion
Biotherm
Eau Fusion
Sport
Intimacy
Sport
Day Off Vibes
The Perfumist
Day Off Vibes
Lees meer
M.C.
17/05-18:07 (bewerkt)
Zomaar, zonder reden, een cadeautje van mijn schat van een echtgenoot gekregen. Momenteel mijn lievelingsparfum, namelijk Shiseidoยดs eau de parfum ยดGinzaยด. Ik hou van de fruitige en bloemige cocktail van dit parfum. Het opent met sappige granaatappel en de warme tonen van roze peper. Daarna kondigt zich een zalig bloemenboeket van Jasmijn, Fresia, Magnolia en prikkelende Japanse Orchideebloem aan. Stilaan wordt de geur warmer met het doordringen van Hinoki-cipres, tintje Patchouli (niet overheersend) en Sandelhout. Deze verslavende vrouwelijke geur werkt voor elke leeftijd. Het is een edgy parfum en valt op. Veel complimenten reeds gekregen met ยดGinzaยด. Het blijft tot wel 12u of zelfs langer zijn heerlijke geur afgeven. Voor mij persoonlijk een must deze zomer. Dank aan mijn schattie๐Ÿ˜˜
Ginza
Shiseido
Ginza
Lees meer
Danaรซ Hellemans
15/05-19:04
Vorige week heb ik mijn eerste parfum van kayali gekocht het was een blind buy maar ik had er veel goede commentaar over gezien waardoor ik er toch 1 van de collectie genomen heb en ja hoor ik heb geen spijt het is een frisse geur die aanwezig is maar niet te ook riekt hij heel de dag echt iets voor dit weertje ik zal zeker in de toekomst nog parfums van deze lijn kopen
Lees meer