IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
Eline Dierendonck
07/05-07:22
Hallo, ik kocht dit heerlijke lentegeurtje en kon het niet laten om er over te schrijven in deze groep ๐Ÿ˜Š. De geur opent naar een heel zoete en overduidelijke framboos, daarna volgt meteen het kruidige en houtige om dan geheel over te gaan naar de muskachtige geur. Deze overgang is binnen het uur afgerond. Het is wel een echte geurbom die minstens 12 uur aanhoudt. Doorheen de dag ruik een combinatie van het zoete, kruidig - houtige en muskachtige geur. Ze straalt ook wel 2 meter uit zonder dat diegene die rond je zijn, er echt last van hebben. Het is een geur die je zeker vooraf eens moet proberen. Ik denk dat het een geur is die de meeste vrouwen wel zal liggen. Ik krijg enkel complimenten van mannen en vrouwen๐Ÿ˜Š. Mijn review over deze geur vind je ook terug bij het geurtje zelf. Hebben jullie deze al geprobeerd en wat vind je er van?
Boss Alive
Hugo Boss
Boss Alive
Lees meer
Dries
07/05-06:39 (bewerkt)
Na heel lang uitkijken mocht ik mijn eerste testproduct in ontvangst nemen: 'La nuit de l'home' eau de toilette van YSL! Dit was mijn allereerste eau de toilette. Normaal kocht ik vaak een parfum met de gedachte dat een eau de Toilette niet langhoudend was, maar ik was totaal mis! Deze zeer aangename geur blijft op een subtiele manier heel lang zitten. Ondanks de naam is deze eau de toilette van YSL geschikt voor ieder moment van de dag! Alles is goed in balans. De geur is fris en ruikt niet al te zwaar. ร‰รฉn van mijn favorieten! Dankjewel Ici Paris Xl community! ๐Ÿ˜Š
La Nuit De Lhomme
Yves Saint Laurent
La Nuit De Lhomme
Lees meer
nancy vaerewijck
06/05-08:19
Ik was zot van Fleur d'Eau Rochas maar verdwenen was een zalige geur maar niet meer te vinden spijtig, de tonr
Lees meer
Danaรซ Hellemans
04/05-14:43
Net 2 parfums gekocht , van de Tresor ben ik helemaal weg dit is echt mijn ding hij is zoet en straf maar ook niet te overheersend ik vind hem geweldig als deze fles op is schaf ik me zeker een grote aan. De alien wou ik ook al een tijdje omdat hij heel zacht riekt wat ik wel fijn vind in de zomer ik vind wel dat je hem niet lang ruikt . Tresor riek je wel lang
Lees meer
Hanae
03/05-16:10 (bewerkt)
Hello, bonjour beauty lovers โœจ๐Ÿ˜ ik wil heel graag mijn lente parfum met jullie delen, ben jij opzoek naar een heerlijk fris, bloemig, elegant geurtje dan raad ik je zeker de Hugo Boss - The scent aan, blijft heel lang zitten en ruikt overheerlijk โœจโœจโœจ groetjes
HUGO BOSS
HUGO BOSS
Lees meer
Stannie
02/05-15:59
Welk parfum lijkt op Benefit - Ring my bella? Deze is intussen niet meer beschikbaar, is er iemand die deze parfum kent en intussen iets gelijkaardigs heeft kunnen vinden?
Lees meer
Stannie
26/04-10:34
Heeft iemand hier ervaring met de parfums van Lolita Lempicka? Ik kon ze in de winkel zelf niet meer ruiken helaas
Lees meer
Danaรซ Hellemans
23/04-09:53
Dit is een echt een parfum dat je elke seizoen kan dragen , ik vind hem persoonlijk fris ruiken . Ook blijft hij heel de dag ruiken wat ik het belangrijkste vindt bij een aankoop van een parfum :))
Lees meer