IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
Hanae
08/02-10:23
Hey hey Ik raad jullie dit parfum van rituals aan het is een klein flesje maar de geur ruik je zeker 2 dagen lang op de kleren van je mannetje. Heel mannelijke geur met oudh en musc tonen groetjes 😊
Lees meer
Margoth Knockaert
07/31-11:31
Heeft iemand ervaring met slaapparfum? Ik hoor veel dat mensen dit gebruiken, maar zie het nut er niet echt in. Iemand die me kan overtuigen & uitleggen? Een goede aanrader voor slaapparfum mag ook altijd!
Lees meer
ELINE VERCAUTEREN
07/28-22:31
Iemand ervaring met de nieuwe lancome idole nectar parfum? Heel benieuwd naar
Lees meer
Morena
07/28-18:52
Hoi! Welke parfum is fris voor in de zomer en blijft lang ?:)
Lees meer
M.C.
07/27-13:25
Iemand reeds ervaring met Good Fortune van Viktor&Rolf?
Lees meer
ALANA VERMEULEN
07/21-11:56
Giorgio Armani Armani Si Fiori ( donker roos) Dit parfum is vergelijkbaar met de Si en de Si Passione variant, maar weet zich toch te onderscheiden. Dat doet met dit parfum met name door de heerlijke, bloemige geur. Deze geur is onwijs aangenaam voor de neus, blijft lang hangen en kent verschillende geursensaties. Jij ruikt mogelijk andere tinten dan een ander persoon doet; je weet dan ook iedereen te verrassen met dit heerlijke parfum. Si Giorgio Armani eu de parfum Zoals het product beschrijft, ruikt het bloemig, muskusachtig en zeer delicaat. Het is moeilijk uit te leggen omdat het een zeer unieke en subtiele geur heeft. Het ruikt heel classy en vrouwelijk en niet overheersend en irriteert gevoelige neuzen niet. Ik kreeg veel complimenten toen ik dit droeg voor een feestje. Het is absoluut een merkbare geur en blijft heel lang op de kleding en het lichaam hangen. Als ik de parfum in de ochtend (royaal) op spray, heb ik er de hele dag plezier van. En ik heb er veel plezier van, want ik vind de geur echt heel erg lekker 🙂 . Voor mij komen de houtachtige geurnoten en vanille heel sterk terug. En hier houd ik enorm van!
ARMANI
ARMANI
Lees meer
nad_blanchette
07/20-14:26
Hallo . Irresistible Givenchy is een delicaat en subliem parfum. het ruikt naar een verse roos. als je, net als ik, niet van parfums houdt die naar rozen ruiken, dan verzeker ik je dat je van gedachten zult veranderen. je ruikt eerst de roos en daarna de geuren van peer, wit hout en ambrette. de geur is helemaal niet zoet, dus je zult hem gemakkelijk dragen als het warm is. het is een parfum dat ik het hele jaar door zal dragen omdat je er geen last van hebt. het is ideaal als je op zoek bent naar een parfum om mee naar je werk te gaan.
Irresistible
Givenchy
Irresistible
Lees meer
nad_blanchette
07/20-14:23
Hallo . Irresistible Givenchy is een delicaat en subliem parfum. het ruikt naar een verse roos. als je, net als ik, niet van parfums houdt die naar rozen ruiken, dan verzeker ik je dat je van gedachten zult veranderen. je ruikt eerst de roos en daarna de geuren van peer, wit hout en ambrette. de geur is helemaal niet zoet, dus je zult hem gemakkelijk dragen als het warm is. het is een parfum dat ik het hele jaar door zal dragen omdat je er geen last van hebt. het is ideaal als je op zoek bent naar een parfum om mee naar je werk te gaan.
Lees meer