IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
Mil Hoornaert
07/14-13:38
Dag Iedereen, bij deze mijn review (na effjes wachten) van Abercrombie & Fitch Away. Ik vind het overal een aangename parfum, komt ook in een leuke fles. De geur zelf is een fruitig frisse geur in het begin, later wordt dit een zoetere houtige geur. Ik denk dat zowel jongere mannen als oudere mannen dit kunnen dragen. Ik zou het op een professionele plek dragen (het heeft ook iets van Terre d'Hermes EDT) De geur blijft ongeveer 5 uur lang bij mij maar is wel niet sterk. Hopelijk helpt dit voor iemand!
ABERCROMBIE & FITCH
ABERCROMBIE & FITCH
Lees meer
Hanae
07/13-19:40
Heey Mijn echtgenoot heeft deze deo van zijn zus gekregen en ik moet zeggen dat deze geur echt heel lekker ruikt houtig en heel erg mannelijk en blijft ook heel de dag hangen, dus bij deze als je nog opzoek bent naar een leuk cadeautje voor je vriend of partner dan raad ik zeker deze Rituals - SAMOURAI deodorant โœจโœจโœจ
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
07/13-13:24
Beauty tips van onze Beauty Editors ๐Ÿ’– Heb je nog geen home fragrance gevonden om je huis of appartement heerlijk fris te laten ruiken? Met deze producten van Scento haal je meteen de zomer in huis! ๐ŸŒท๐Ÿ’๐ŸŒน๐ŸŒป Bedankt voor de tips Katoo! ๐Ÿ™๐Ÿป ๐Ÿ‘‰https://www.iciparisxl.be/nl/blog/geuren-nl/geurproducten-van-scento-haal-meteen-de-zomer-in-huis/
Black Vanilla Snowdrop
SCENTO
Black Vanilla Snowdrop
Amber Incense
SCENTO
Amber Incense
Wild Violet Water Lily
SCENTO
Wild Violet Water Lily
Wild Violet Water Lily
SCENTO
Wild Violet Water Lily
Hibiscus Coconut Water
SCENTO
Hibiscus Coconut Water
Hibiscus Coconut Water
SCENTO
Hibiscus Coconut Water
Hibiscus Coconut Water
SCENTO
Hibiscus Coconut Water
Wild Violet Water Lily
SCENTO
Wild Violet Water Lily
Lees meer
Danaรซ Hellemans
07/12-14:08
Vandaag had ik de jโ€™adore parfum van dior aan. Het is een frisse zwoele geur die niet te overheersend is maar toch aanwezig is ik draag deze vaak als ik moet werken omdat ik toch heel dicht bij de patiรซnten moet komen en niet iedereen kan tegen een zware geur , ik bezorg dus niemand hoofdpijn maar ze ruiken de geur wel want ik krijg heel veel complimenten als ik deze draag hij blijft ook lang aanwezig op mijn huid ( dit is natuurlijk heel verschillend van huid tot huid ) maar als je dus iemand bent die snel hoofdpijn krijgt van parfum is dit een aanrader
J Adore
Dior
J Adore
Lees meer
NESRIN
07/08-06:35
Een andere babe uit mijn collectie.. De Lady Million Empire! EDP! Ik ben niet voor geuren die door heel wat mensen gedragen worden. Ik vind dat mijn parfum moet opvallen en daarom heb ik deze liever dan de Lady Million EDP. Het begint zacht, maar wordt naarmate zwaarder, zoals het belooft voel je wel die cognacverslaving, het blijft een hele dag goed zitten. Ik zou het aanraden aan de vrouwen die voor een zwaardere geur zijn en liefst niet te zoet. Ik gebruik dagdagelijks zo'n geuren, maar deze is toch wel top voor een avondje uit, voor mij part zelfs in de zomer ๐Ÿ˜Š
Lady Million Empire
Paco Rabanne
Lady Million Empire
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
07/05-12:06 (bewerkt)
Beauty tips van onze Beauty Editors ๐Ÿ’– Ben je nog op zoek naar de perfecte home fragrances die je huis helemaal zomers doen ruiken? ๐Ÿ˜ Beauty Editor Katoo vertelt over haar favoriete geurproducten van Scento. Ontdek hier hun hele gamma van geurstokjes, geurkaarsen en roomsprays en nog veel meer ! ๐Ÿ˜„ ๐Ÿ‘‰https://www.iciparisxl.be/nl/blog/geuren-nl/geurproducten-van-scento-haal-meteen-de-zomer-in-huis/
Wild Violet Water Lily
SCENTO
Wild Violet Water Lily
Cashmere Cotton
SCENTO
Cashmere Cotton
Cashmere Cotton
SCENTO
Cashmere Cotton
Cashmere Cotton
SCENTO
Cashmere Cotton
Cashmere Cotton
SCENTO
Cashmere Cotton
Cashmere Cotton
SCENTO
Cashmere Cotton
Wild Violet Water Lily
SCENTO
Wild Violet Water Lily
Hibiscus Coconut Water
SCENTO
Hibiscus Coconut Water
Hibiscus Coconut Water
SCENTO
Hibiscus Coconut Water
Wild Violet Water Lily
SCENTO
Wild Violet Water Lily
Lees meer
CINS
07/05-08:07 (bewerkt)
Hey allemaal! Ik wilde graag mijn nieuwe parfums met jullie delen,.... Flowerbomb is al een hele tijd mijn favoriet maar Voce Viva van Valentino kende ik nog niet... beide echt geweldig! Ik ben superblij met mijn nieuwe aankoop! Hele fijne & vrouwelijke geuren de ene bloemig-zoet en de andere fris-bloemig-poederig beiden echt perfect voor de zomer! Maar ik ben er zeker dat ik ze het hele jaar door graag ga sprayen ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘ Voor wie opzoek is naar iets nieuws, dit is mijn nieuwe top 6 parfums: 1) voce Viva 2) flowerbomb 3) blooming bouquet dior 4) Tiffany Love 5) leau privรฉ Coco Chanel 6) la vie Est Belle l'eclat. Ik kan ze allemaal aanbevelen! ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜ Veel succes en Groetjes!
Lees meer
Danaรซ Hellemans
06/30-07:08
Ik heb deze parfum van mijn vriend cadeau gekregen omdat ik het 1ste jaar verpleegkunde heb afgerond zonder herexamens ๐Ÿค—๐Ÿค— het is een bloemige frisse zoete geur die na enkele uren een zachte maar toch aanwezige geur wordt. Ik vind hem geweldig voor deze zomer. Het flesje is wel niet heel handig maar voor de rest echt een prima parfum ! ( nog een parfum voor in de collectie ๐Ÿฅฐ)
Kenzo World
Kenzo
Kenzo World
Lees meer