IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
M.C.
14/08-20:05 (bewerkt)
Bij gebrek aan een fysieke Ici Paris XL winkel hier in Spanje en omdat wij nog lang niet naar huis gaan... heb ik mij de Biotherm Aquasource Hyalu Plump Gel en de Dior Capture Totale Super Potent Eye Serum gekocht in een lokale parfumerie. Mijn crèmes waren intussen reeds opgebruikt. Ben zeer tevreden over deze 2. Vind dit oogcontourserum het beste werken tegen mijn lijntjes onder mijn ogen. De Biotherm Aquasource Hyalu Plump Gel is niet te vet voor dit hete weer en vult mijn neus-lippen-plooien mooi op. Ideaal voor de zomer vind ik. Ik laat alles zo'n 5 minuten inwerken eer ik SPF smeer. Gewoon zonnebescherming van Kruidvat, geef ik toe...🤭 En zoals vaak bij IPXL-winkels, kreeg ik hier ook een toilettas gevuld met staaltjes cadeau!🤩 Hierdoor kan ik nu ook de Clarins Extra Firming Jour en de Extra Firming Nuit aanraden voor een mooie glow en een strak gelaat. Ideale crème ook wanneer je een kleurtje hebt, deze wordt extra benadrukt! Tja, misschien hebben jullie er interesse in? Saludados de Espagna! 😘
BIOTHERM
BIOTHERM
DIOR
DIOR
Extra Firming
Clarins
Extra Firming
Extra Firming
Clarins
Extra Firming
Lees meer
Stannie
09/08-16:48
Ik ben opzoek naar een goede matte dagcrème voor normale tot droge huid, welke raden jullie aan?
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
09/08-12:02
Wil je weten wat de voordelen zijn van BHA en salicylzuur voor je huid? Hier lees je hoe je met deze milde chemische peeling je huidlaag weer zachter en gladder maakt zonder ze te beschadigen! 🥰👌🏻 👉https://www.iciparisxl.be/nl/blog/skincare-nl/alles-over-bha-en-salicylzuur-in-jouw-skincare-routine/
Even Better%e2%84%a2 Clinical Serum Foundation
Clinique
Even Better%e2%84%a2 Clinical Serum Foundation
All About Clean%e2%84%a2 2 In 1 Cleansing Exfoliating Jelly
Clinique
All About Clean%e2%84%a2 2 In 1 Cleansing Exfoliating Jelly
Serum Intensif
Sisley
Serum Intensif
Aquasource Aqua Pure
Biotherm
Aquasource Aqua Pure
Super Spot Remover
Origins
Super Spot Remover
Zero Oil
Origins
Zero Oil
Clear Improvement%e2%84%a2
Origins
Clear Improvement%e2%84%a2
Clarity
Pixi
Clarity
Patches
Florence By Mills
Patches
Lees meer
Bjora
08/08-14:14
Hoi allemaal, als je een oogcrème zoekt dat onmiddellijk verheldert en je donkere kringen na enkele dagen zichtbaar doet verminderen, dan raad ik de Clinique All About Eyes enorm hard aan! Ik ben er supertevreden over, vind het ook beter werken dan het oogserum van Vichy dat ik tot nu toe gebruikte :) Dikke kus!
All About Eyes%e2%84%a2
Clinique
All About Eyes%e2%84%a2
Lees meer
Hanae
07/08-21:34
Heey heey heeft iemand al ervaring met blemish patches zo ja let me know 😊
Lees meer
CINS
06/08-20:25 (bewerkt)
Hoi allemaal tem dit weekend heb je nog 21% korting met de family en friends code via de app! 😉 Ik heb mijn voorraad alvast weer bijgevuld met leuke top producties! En wou graag deze supergoede hydraterende dagcreme met jullie delen van Biotherm het is een echte aanrader, maakt de huid superglad, zacht en verzorgd zeer goed zeker met deze warme dagen! +puntje geurt ook erg lekker! 👍🏼
Lees meer
KATHY S
04/08-19:55
Onmisbaar hebbeding voor in de handtas - SHISEIDO ESSENTIALS Oil-blotting paper https://www.iciparisxl.be/nl/shiseido/essentials/oil-blotting-paper/p/BP_946117?varSel=946117. Dit is één van mijn favoriete producten die ik altijd opnieuw koop. Ik heb snel last van een glimmende huid en deze velletjes bevatten een absorberend poeder om je huid te deppen zonder je make-up aan te tasten. Hierdoor blijft het resultaat lang op je huid. Op foto 2 deed ik slechts de helft van mijn gezicht. Op foto 3 heb ik mijn volledige gezicht met het doekje gedept. Ook in de zomer is dit handig omdat je dan extra zweet. Ik kan jammer genoeg het juiste product niet taggen.
Lees meer
Stannie
03/08-16:20
Hallo, ik ben opzoek naar een goede zonnecrème die geen glanslaag achterlaat op je huid maar eerder mat intrekt. Kent iemand iets dat hierop lijkt of bestaat?
Lees meer