IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Bij gebrek aan een fysieke Ici Paris XL winkel hier in Spanje
M.C.
14/08-20:05 (bewerkt)
Bij gebrek aan een fysieke Ici Paris XL winkel hier in Spanje en omdat wij nog lang niet naar huis gaan... heb ik mij de Biotherm Aquasource Hyalu Plump Gel en de Dior Capture Totale Super Potent Eye Serum gekocht in een lokale parfumerie. Mijn crรจmes waren intussen reeds opgebruikt. Ben zeer tevreden over deze 2. Vind dit oogcontourserum het beste werken tegen mijn lijntjes onder mijn ogen. De Biotherm Aquasource Hyalu Plump Gel is niet te vet voor dit hete weer en vult mijn neus-lippen-plooien mooi op. Ideaal voor de zomer vind ik. Ik laat alles zo'n 5 minuten inwerken eer ik SPF smeer. Gewoon zonnebescherming van Kruidvat, geef ik toe...๐Ÿคญ En zoals vaak bij IPXL-winkels, kreeg ik hier ook een toilettas gevuld met staaltjes cadeau!๐Ÿคฉ Hierdoor kan ik nu ook de Clarins Extra Firming Jour en de Extra Firming Nuit aanraden voor een mooie glow en een strak gelaat. Ideale crรจme ook wanneer je een kleurtje hebt, deze wordt extra benadrukt! Tja, misschien hebben jullie er interesse in? Saludados de Espagna! ๐Ÿ˜˜
BIOTHERM
BIOTHERM
DIOR
DIOR
Extra Firming
Clarins
Extra Firming
Extra Firming
Clarins
Extra Firming