IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Een dikke week geleden zat dit pareltje in de brievenbus om t
LEEN REYNAERTS
30/03-08:58 (bewerkt)
Een dikke week geleden zat dit pareltje in de brievenbus om te testen: de Dior Super Potent Eye Serum uit de Capture Totale-lijn! Het serum is een anti-vermoeidheids- en anti-ageing serum en speelt dus in op de twee grootste problemen rond de ogen. In het serum zitten drie belangrijke actieve bestandsdelen: de bio-cellulaire longoza, die ervoor zorgt dat de cellen van je huid nieuwe energie krijgen (vandaar ook dat het product thuis hoort in de Capture Totale: Cell Energy-lijn), rogge-extract voor een strakkere en stevigere huid en sterk hyaluronzuur, voor een gehydrateerde huid. De textuur is een koude, gel-achtige crรจme die verkoelend op de ogen aanvoelt. Ik tippel de crรจme met de applicator voorzichtig onder mijn ogen en op mijn gesloten oogleden, tot aan de wenkbrauwen. Doordat de applicatorkop groter is dan de normaal, gaat dit heel gemakkelijk. Je hebt niet veel nodig om effect te zien. Zodra je het hebt aangebracht, zie je dat de huid strakker is. De kleine rimpeltjes onder mijn ogen zijn verminderd en ik heb de indruk dat als ik de crรจme/gel 's ochtends aanbreng, dat mijn donkere kringen ook minder zijn. Al bij al, een topproduct dat zeker de moeite waard is!
Capture Totale
Dior
Capture Totale