IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hallo iedereen! Ik heb de kans gekregen om het eyelash enha
Little_beastie_sokjes
12/03-12:08
Hallo iedereen! Ik heb de kans gekregen om het eyelash enhancing serum van Beautical te mogen testen. Ik moet zeggen dat ik nogal sceptisch sta tegenover dit soort producten, maar ik wou het zeker een kans geven. Ik ben dit product nu 2 weken aan het testen en de resultaten kan je zien in de bijgevoegde foto's. Je dient het product elke avond op te doen, zoals je een eyeliner zou gebruiken. Ik merk na deze 2 weken dat ik minder wimpers verlies en dat mijn wimpers er sterker en gezonder uitzien. Na een week en half het product te gebruiken, dook er wel een minpuntje op. Nadat ik het serum aanbracht, kreeg ik een branderig gevoel waar ik het product had aangebracht. Het werd niet rood, maar het brandde dus wel. Dit ging over nadat het product was ingetrokken (na 2 - 3 minuten). Voor mensen die geรฏnteresseerd zijn, zou ik het zeker aanraden om het te proberen. Waar je wel rekening mee dient te houden: het product is niet geschikt om te gebruiken voor zwangere vrouwen, vrouwen die borstvoeding geven en mensen die chemo krijgen. Ook als je lenzen draagt, dien je deze eerst te verwijderen voordat je het product gebruikt. Hopelijk heb ik met de review voldoende informatie kunnen geven voor de mensen die overwegen dit product te kopen ;)