IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hey Beauty Members ❤️, Voila mijn eerste testproduct is een
Els
22/04-11:05
Hey Beauty Members ❤️, Voila mijn eerste testproduct is een feit en hier zijn we dus met de 1e review. Ik heb deze reeds op de website geplaats, maar zou deze nog even willen delen met jullie! - Een kleine 14 dagen geleden mocht ik “ATTIVI PURI van COLLISTAR” ontvangen.🤗🤗 Op het eerste zicht is het een mooi en cleane verpakking wat mij meteen een “PURE & ZUIVERE” indruk geeft van dit merk. Het zijn geconcentreerde druppeltjes met 100% plantaardig collageen en aminozuren. Er is ook Glycogeen aan toegevoegd en dit zou de productie van eigen collageen versnellen. Meteen aan de slag dus! Je kan deze druppeltjes toevoegen aan je dagelijkse beautyroutine. Wanneer ik deze voor het eerst gebruik blijkt het totaal geur- en kleurloos te zijn. De textuur voelt aan als een waterachtige-gel, wat wel aangenaam voelt. Verder voelt het ook totaal niet trekkerig of kleverig aan en prikt totaal niet. Intussen ben ik deze nu 14 dagen aan het gebruiken. Ik breng hem s ‘morgens en s ’avonds aan voor mijn gezichtscréme. Het resultaat is dat mijn huid er niet alleen gehydrateerder uitziet, maar ook weldegelijk strakker én de fijne lijntjes zijn fijner geworden. Doet dus volledig wat het beloofd! Aanvankelijk nog nooit producten van Collistar gebruikt dus ik had zoiets van let’s give it a try… en ja déze topper is een aanrader voor iedereen!! 👌 Dank je wel team Ici Paris XL dat ik deze mocht leren kennen en testen! 😘