IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hi! Ik heb effectief de Dior Capture Dreamskin maar tot en me
M.C.
24/02-13:17
Hi! Ik heb effectief de Dior Capture Dreamskin maar tot en met vandaag kunnen testen. Het flesje is reeds leeg, vond de flacon al zo verdacht licht!๐Ÿ˜… Maar goed, dan nu reeds mijn review hier en ook eentje plaatsen op de productpagina! Ik vind mijn huid nu reeds opgeklaard, minder rode plekken, minder oneffenheden en ook reeds kleinere, zuiverdere poriรซn. Heb na het eerste aanbrengen, de volgende dag wat puistjes gehad, omdat de fluid echt wel de onzuiverheden elimineert. Derde dag waren puistjes reeds verdwenen, poriรซn zuiverder en vernauwd. Mijn huid ziet er vandaag, op dag 4, zelfs mooi egaal uit zonder foundation! Zie foto: heb enkel mijn ogen gemaquilleerd en mijn teint is mooi rozig en licht iriserend door de liquid. De fluide crรจme uit een pompflacon is goed te doseren en masseert makkelijk in. De cream trekt ook snel in en ondanks de iriserende deeltjes, blinkt je gelaat niet. Ik heb hem ook reeds gebruikt onder mijn foundation en dat geeft een zeer natuurlijk resultaat! Aangenaam verrast door Capture dreamskin. Vijf sterren!