IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hoihoi beauty members! Ik kreeg de Bobbi Brown vitamin enrich
kaylee Jespers
21/03-18:38
Hoihoi beauty members! Ik kreeg de Bobbi Brown vitamin enriched face base als test product, en wauw wat is deze geweldig..! Ik ben een persoon die vaak een full face makeup draagt, en hierdoor kan je huid al wel eens wat drogere zones ontwikkelen. Sinds ik deze primer/moisturizer gebruik heb ik hier helemaal geen last meer van. Mijn huid voelt gehydrateerd en elastisch aan. Ook mijn makeup blijft veel langer en veel mooier zitten. Een avond gaan dansen? Geen probleem, ik ga naar huis en mijn makeup ziet er nog even stralend uit als toen ik vertrok! Dit product doet echt wat het beloofd! Het heeft een zeer aangename geur, in mijn ogen een beetje citrus achtig, maar zeker niet overheersend. De crème is van dikkere textuur maar smeert geweldig goed uit en trekt snel in de huid. De verpakking voelt zwaar en luxueus en hij is extra geseald door middel van nog een klein dekseltje in de pot zodat er zeker geen lucht of andere dingen in kunnen komen. En het aangenaamste à little goes a long way, dus prijs kwaliteit is het ook een top product! Super blij mee en het is zeker iets wat ik mij zal blijven aanschaffen! ❤️