IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Ik heb als testproduct de Bobbi Brow Vitamin enriched face ba
Hanae
01/04-14:36
Ik heb als testproduct de Bobbi Brow Vitamin enriched face base ontvangen. Hieronder vindt je mijn volledige review over deze facebase veel leesplezier.๐Ÿคฉ Het eerste wat me opvoel toen ik het potje opendeed was de heerlijke citrusgeur. De creme zelfs voelt zacht en luchtig aan qua textuur. Toen ik de face base aanbracht op mijn huid voelde deze heel zacht en hydraterend aan, ook blijft het product niet op de huid zitten, mijn huid absorbeerde het product vrij snel. Nadien heb ik mijn normale make up routine aangebracht en ik moet zeggen dat mijn gezichtsmake up er heel smooth uitzag alsof er een filter over mijn huid zat. Ik heb een hele dag mijn make up gedragen en op het einde van de zag mijn make up er voor iemand met een vette huid er nog heel goed uit. het houdt je make up zeker voor minstens 6 uur goed op zijn plek. Dus ik raad de vitamin inriched face base zeker aan vooral als je opzoek ben naar een goeie primer zonder siliconen, die de huid hydrateert en die je make up er een hele dag goed laat zitten. Plus er zit ook vitamine D, B en C in, deze zijn heel erg voedzaam voor de huid, ik ben overtuigd en daarom is Dit dan ook mijn nieuwe pareltje in mijn make up collectie. Dank je wel ici paris XL dat ik dit product mocht testen. ๐Ÿคฉโœจ