IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Ik heb de eer gehad om de nieuwe zonnecrème van Lancaster te
LEEN REYNAERTS
23/07-14:22
Ik heb de eer gehad om de nieuwe zonnecrème van Lancaster te mogen testen! Met de hittegolf van de afgelopen twee weken, was dit uiteraard heel erg welkom en heb ik volop kunnen testen. De crème heeft het typische Lancaster-parfum en voelt minder plakkerig aan dan soortgenoten. Ik heb de eerste keer twee laagjes over elkaar gesmeerd toen ik effectief met mijn benen in de zon ging, maar dat is totaal niet nodig. Deze smeert heel erg fijn uit en laat geen witte waas achter. Ik heb deze crème één keer getest met het zonnebaden van de blote benen in de zon, en alle andere keren gewoon tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden in de zon (wandelen, fietsen, was ophangen, winkelen ...). Normaal blijf ik altijd in de schaduw en ik heb er ook niet speciaal op gelet, maar ik zie wel dat mijn benen een stuk bruiner zijn geworden! Zo zijn mijn benen nu mooi egaal bruin geworden als mijn voeten (die waren al gebruind door telkens toezicht te doen op de speelplaats). Ik vind het een topproduct en zou het iedereen aanraden op mee te nemen op vakantie!
Oil-free milk spf50
Oil-free milk spf50