IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Ik mocht recent de oogcrรจme testen van Filorga Optim-Eyes (le
KATHY S
12/07-19:55 (bewerkt)
Ik mocht recent de oogcrรจme testen van Filorga Optim-Eyes (let op de leuke woordspeling ๐Ÿ˜Š). Deze crรจme is licht en aangenaam en voelt verfrissend aan. Je kunt hem zelfs in de koelkast bewaren voor een nog frisser effect. De fijne lijntjes rond mijn ogen zijn duidelijk opgevuld na gebruik. De flacon moet je bovenaan naar rechts draaien en dan komt het pompje naar omhoog. Om te sluiten doe je het omgekeerde. Ik moest even zoeken in het begin hoe het werkte. Ik vond het niet op de verpakking terug. Deze verpakking is ideaal om de werkzame ingrediรซnten goed te bewaren. Ik was aangenaam verrast door deze oogcrรจme. Je vindt er niet vaak รฉรฉn die zowel tegen lijntjes, wallen en kringen helpt. Een aanrader! Enige minpuntje is dat het wat zoeken is om de juiste hoeveelheid te pompen. Vaak is het net iets te veel, maar mijn voorhoofdrimpeltjes zullen er ook wel deugd van hebben ๐Ÿ˜†... Dit was mijn eerste kennismaking met het merk en zal zeker niet mijn laatste zijn. De oogcrรจme zou ik opnieuw kopen en supertip: staat momenteel in promotie aan โ‚ฌ 30! De eerste foto is voor gebruik van de crรจme, foto 2 na een 3-tal weken gebruik 's morgens en 's avonds. Ik merk echt wel het verschil...
FILORGA
FILORGA