IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Ik was té enthousiast om dit product uit te testen, dat ik he
Britt Iven
12/03-10:09
Ik was té enthousiast om dit product uit te testen, dat ik helemaal vergat een foto te nemen van de gesloten verpakking! Oeps :) Ikzelf heb altijd wel wat last van wallen en lijntjes onder mijn ogen, hierdoor zie ik er vaak vermoeid uit. Daarom was ik heel blij dat ik dit product mocht uittesten. Het product noemt 'Beautical microneedle eye-patches', maar ik had geen idee wat microneedles exact waren. Bij het aanbrengen van de patches, merkte ik al gelijk wat het was. Het zijn, zoals het woord het zelf zegt, superveel mini-naaldjes die zich in je huid dringen als je de patches op doet. Dit doet geen pijn, maar je voelt het wel een beetje. Ik zou het gevoel echter niet oncomfortabel noemen. Je moet de patches gedurende de hele nacht op houden. Toen ik opstond merkte ik al direct verschil, de huid onder mijn ogen voelde heel gehydrateerd aan. Daarnaast waren mijn wallen véél minder dan normaal en had ik een uitgeruste en frisse blik. Voor het perfecte resultaat zou je de patches gedurende de eerste twee weken, twee keer moeten gebruiken. En daarna gewoon elke week 1 keertje, om het resultaat te onderhouden. Mijn conclusie van dit product: zeker de moeite om eens uit te testen als je last hebt van de zelfde 'problemen' als mij! Het is wel iets prijziger, vind ik zelf, maar het is het helemaal waard!